-
Ja fattar att man vill ha en sådan..men nä.. dom e lika ovanliga som unicornsAnonym (Over again) skrev 2024-09-21 08:28:40 följande:Så känner jag också utan min själsfrände.
-
Om de e så o du vet om det? Hur mycket har det skadat dig?Anonym (Vilis) skrev 2024-09-20 00:54:01 följande:Behöver jag inte göra eftersom jag inte manipulerat någon. Snarare blivit utsatt för det själv av ett stört pervo.
-
Dessutom brukar de vara så att man projicerar de man inte tycker om hos sig själv..därav stör du dig på något som eg handlar om dig.. så återigen.. har du rannsakat dig själv?Anonym (Enigma) skrev 2024-09-19 07:45:49 följande:Så om du träffar nån som visar sej inte vara ärlig och och har vissa drag då har de med din uppväxt att göra ? Låter ju inte så logiskt va
-
Ja, uppväxten formar ju en..och har man inte insett att man dras till det som "känns som hemma" så kan det bli väldigt skadligt.. tur att jag äntligen insett allt sånt och behöver inte gå i samma spår 😊Anonym (Enigma) skrev 2024-09-22 08:15:55 följande:Har ja sagt att de hänt flera gånger ? Du får gärna va en hobby psykolog men anta inte saker. Men då vet du ju att den du skrivit om här förut har ju med din uppväxt att göra.
-
Skulle kunna vara, men tyvärr lär jag nog aldrig bli kär igen..vågar nog inte detAnonym skrev 2024-09-22 02:33:30 följande:Ovan är alltså ett meddelande som du önskar skicka till den som du är hemligt kär i?
-
I mitt fall så styr ja det genom att undvika män.. just nu iaf. Rädslan sitter hårt..men visst..vem vet vad som händer i framtiden?Anonym (Golfbruden) skrev 2024-09-29 13:01:47 följande:Kan du styra det? Eller menar du att det inte händer om du inte vill. Om det finns ett sätt så vill jag gärna veta :)
-
Who do you "still love"?Anonym (Enigma) skrev 2024-10-04 22:13:44 följande:
I llitS evoL uoY....
-
Ja tänker på dig fortfarande imellanåt, ibland känns det som om tankarna på dig kommer vissa tider på året..antagligen dom gånger du traumatiserade mig som mest.. ja går igenom många saker du sa o gjorde! Inser att ja var dum som föll för dig, för du kan inte älska nån annan utom dig själv! Ja har aldrig upplevt att någon kan göra så mycket skada som du.. ja trodde att mina ex var dåliga.. men jämfört mot dig var dom bra! VÄLDIGT BRA! Ingen av dom fick mig att känna mig så värdelös o oduglig som du fick mig att känna, ingen av dom fick mig att tvivla på mig själv så som du.. ja drömmer fortfarande om de du gjorde.. ja drömmer om annat oxå.. men de betyder att ja var iaf ärlig me mina känslor, de var inte du!
Ja har aldrig älskat någon så som ja älskade dig..o de kommer ja aldrig att göra igen! Inte dig heller!
-
Din sista mening är nog anledningen till att du inte kommer vinna tillbaka nånting..😒Anonym (Vad göra?) skrev 2024-10-05 23:02:24 följande:
"Hur kan jag vinna tillbaka dig? Jag vet att jag gick för fort fram trots vi kom överens om att vi skulle ta det chill
Vi kan väl ha något litet, hur litet kan du bestämma. Känner mig hel när jag är med dig, och någonstans inom mig tror jag att du känner samma. De springer efter mig men det finns ingen som du"
-
De har du ju sagt några gånger nu 😜 varför inte bara skriva dina tankar ist?Anonym (Enigma) skrev 2024-10-07 22:02:42 följande:
Finns nog inte så mycke mer att förmedla här. Bra ventiltråd men nu e ja färdig.