• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-08-21 14:59:00 följande:
    Om du är intresserad så får du veckan ut på dig att höra av dig. Du vet var jag står och du vet vart jag finns - nu vill jag veta om det finns en chans för ett "vi".

Du fyller ju på fredag så hör av mig då!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-21 16:13:53 följande:

Du fyller ju på fredag så hör av mig då!
    Ja, gör det dårå! Men jag har en annan på g....
  • Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-08-21 23:24:13 följande:
    Jag väntar......

Fast jag borde sluta med det och söka vidare, synd att jag ska va så svår och kräsen....

Jag väntar på dig, men jag ger snart upp! Hur länge har vi håll på?! 1 ÅR....
  • Anonym
    Anonym (idiot) skrev 2012-08-21 23:30:39 följande:
    Du letar fel för du rädd för att släppa någon nära. Jävla pucko! Din förlust.

Sluta själv då!
  • Anonym
    Anonym (MS) skrev 2012-08-22 08:29:14 följande:
    Hej exet!
    Hur jävla korkad får man vara? du måste ju förhelvete meddela mig när vårt barn har skadat sig!!!! 

alla ex är ju korkade!
  • Anonym

såg en trevlig syn i dag , men den synen såg nog inte ,eller så vill du inte bara ens säga hej. well well skit i det då.

• Anonym

Ditt leende har bundit mig, dina ögon naglar fast mig, dina händer ger mig el-chocker och dina ord skär i mig... Din kropp får mig att skaka utom kontroll och jag är fast i tortyren som är åtrå... fan, fan, fan.

• Anonym
    Till alla som ska se snabba cash 2!!

Filmen är dålig och 1 an är bättre!
  • Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-08-23 17:00:27 följande:
    Jag älskar dig! Hjärta

Älskar dig också!!!
  • Anonym

Varför drömmer jag så intensiva drömmar om dig?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!