• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-08-08 23:18:39 följande:

Men en vacker dag e samma som aldrig altså låter fint men inget att spilla tid på så att säga inte för ngt men det va bara kul o svara på något obetydligt (-:
    Ahh, då är jag med på vad du menar. Jag har inga förhoppningar men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden. Så menar jagGlad
  • Anonym

Saknar du mig? Vad menade du med det du sa när vi träffades sist?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-08 23:26:18 följande:
    Ahh, då är jag med på vad du menar. Jag har inga förhoppningar men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden. Så menar jag

Ok förstår hur du menar nu men det sista man ska tappa e hoppet då blir det hopplöst(-:lycka till iaf
  • Anonym

Till min kropp?

Kan utslagen försvinna nån gång?!

• Anonym

Du har inte lust att komma hit och basta med mig? Det är helt lugnt för min man.

• Anonym
    Anonym (fd närmaste vän) skrev 2012-08-08 14:35:06 följande:
    Dumpa den som förstörde för oss och kontakta mig igen så ska jag överväga om det finns nåt kvar att bygga på
    klart den som förstör e dumpad .men vill du  ta reda på om du kan bygga något först ,annars e det kanske ingen ide .varför såra en massa för nothing.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!