• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Lite kär??) skrev 2012-08-16 20:49:54 följande:
    Jag :-P
    ahaaa har jag(-: något namn eller e jag en man eller kvinna, Jag (-:vill at du ska höra av dig , då måsta jag lämna nr ,det måste du med(-:..Solig lite rörigt kanske.
  • Anonym

hur vet jag vem jag vill ha? hur vet jag om du är den för mig? hur vet jag om du ens tänker på mig? vågar jag lämna allt för att hoppas på att du vill samma som jag? vågar jag vänta på dig eller ska jag ta första steget?

frågor och inga svar, ack hur jag önskar att du kunde vara lite tydligare och jag lite mindre feg! 

• Anonym

jag lämnar mitt  för att jag vill och för att det verkligen funkar inte och jag kan inte bli den han önskar ,och vill ha ut mer utav ett förhållande eller äktenskap.

sen får vi ta reda på om det e ömsesidigt från ett visst håll är det inte det är det helt ok är det det är det ok med ,jag hoppar inte på tåget förren jag vet som sagt.

• Anonym
    Anonym (fd närmaste vän) skrev 2012-08-17 10:59:16 följande:
    Till min värk: Jag är tacksam för att du lärt mig ödmjukhet men nu när du har det kan du väl dra åt helvete

Nja jag drar åt andra hållet helvetet har du redan sett till att jag varit i (-:
  • Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-08-17 08:12:39 följande:
    Hahaha, jag är en kvinna och jag tvivlar starkt på att du är den jag vill ha :-P
    ha ha ja jag är man men det har du helt rätt i ,e jag inte intresserad av någon hör jag inte heller av mig  , e jag det hör jag av mig ,altså kan du inte vilja ha den killen då hade du hört av dig (-:(-:
  • Anonym

dra åt helvete . jag spottar dig gärna i huvodetr en gång till , det kom från hjärtat.(-:

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-18 19:58:56 följande:
    dra åt helvete . jag spottar dig gärna i huvodetr en gång till , det kom från hjärtat.(-:
    du gör mig spyfärdig håll .......borta annars ser jag till att du förlorar det du  det vet du
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-18 20:02:34 följande:
    du gör mig spyfärdig håll .......borta annars ser jag till att du förlorar det du  det vet du
    och det är det fler som kommer göra(-:
  • Anonym

till dig . om du vill något får du säga det , om du vill något  så  tala om det på riktigt inte genom andra . skulle du själv tro på något om en  person kom till dig o sa si eller så ,o bara litat blint på det , tyvärr kan jag inte fortsätta så här. jag vet inte om du vet om detta men snälla  om man vill något med någon så presenterar man sig o vågar prata själv . du i alla fall  ha det bra.

• Anonym

Du kommer nog att få samma jävla skit som mig tyvärr...... och kanske ännu värre som Karin!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!