Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
- Vars f*n är min gravid GLOW!??? *känner mig som en påse skit ungefär*
Några fler som känner det så...?
www.mybabydolls.blogg.se
Min son och dotter är nästan 5.33 och 3.67 år gamla, det vill säga 5 år och snart 4 månader respektive 3 år och snart 8 månader. Min andra dotter väntas titta ut när som helst nu (en vecka kvar till BF), men ingenting tycks hända. Det kommer i alla fall att vara 4 månader mellan alla barnens födelsedagar.
Båda två är riktiga busfrön som älskar att driva mamma till vansinne, otroligt trotsiga båda två. Men så var nog både jag och deras pappa själva en gång i tiden. Men också alldeles underbara när de är snälla.
Ja, min man är iranier. Men finsk sisu finns det också lite av hos oss, min mormor är nämligen finne.
Förvärkar hela morgonen.
Ja, då har vi fått vår tredje bebis. Estella tittade ut på tisdagsmorgonen den 18/2, klockan 01:20. Hon vägde 3758 g och var 52 cm lång.
Vi kom hem idag från BB, vi är alla så otroligt lyckliga.
Det här är Estella!
Tusen tack fina ni!
Åh, Haninge är rena idyllen. Vi var faktiskt där och kollade när vi letade nytt boende för ett par år sedan. Det blev ju till sist att vi flyttade norrut. Men Haninge är verkligen underbart.
Jag bloggar lite grann på stardoll.com. Där måste man vara medlem för att över huvud taget kolla in andras profiler och läsa bloggar, och tyvärr också stå ut med att det finns riktigt odrägliga ungdomar där. :-/ I varje fall heter jag Emelie1987. Och ja, där finns andra vuxna.