Inlägg från: Emelie 1987 |Visa alla inlägg
  • Emelie 1987

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Det är så underbart med semester.  

En man, två barn, tre älsklingar
  • Emelie 1987
    EQ85 skrev 2013-07-01 17:30:30 följande:
    Jag va tydligen inte ensam om att vilja ha en till. Min sambo ville också ha en till! så vi ska snart försöka på en till. Känns overkligt
    Yay! Då är det väl bara att köra på och hoppas på plus jättesnart.
  • Emelie 1987

Jag måste säga att med Seaband vart det helt plötsligt en dans på rosor att vara i vecka 8+4

• Emelie 1987
    Tösabiten88 skrev 2013-07-03 10:09:53 följande:
    emelie: Ja seabands funkade jätte bra för mig, i alla fall under ena graviditeten :)
    Jag har faktiskt aldrig använt det tidigare, det är första gången för mig nu.  
  • Emelie 1987

Vad tråkigt med blödning efter plus.. beklagar verkligen.

Själv har jag kommit ur det värsta illamåendet, det kan fortfarande komma dagar då jag mår pyton och känner mig supertrött, men VUL visade ett hjärta som tickade på i frisk takt och det är väl det som räknas.  
    Och den 3/9 är det dags för RUL, då får vi se om det är en flicka eller en pojke där inne. 

• Emelie 1987

Ja helt underbart att kunna äta, fast nu dras jag med cravings. Brownies och mjölk är ett måste typ.

• Emelie 1987
    knopprosa skrev 2013-08-19 11:09:16 följande:
    Får man vara med här? :) jag har 3 barn, en tjej på 7 år, en på 2år och en liten kille på 4 1/2 mån. I dag var första skoldagen för min stora tjej, jag hade med mig de små och det gick jätte bra. Var lite rädd att 2åringen skulle röja lite men hon skötte dig så fint :)
    Välkommen.
  • Emelie 1987
    Baby Doll skrev 2013-08-19 12:52:24 följande:
    Välkommen Emelie :)

4 av mina 5 börjde dagis idag, jag var nervös hur det skulle gå efter 13 veckors sommarlov, speciellt då för 5-åringen som är så himla mammig, men det gick bra!

Jag är grymt sugen på en till bebis just nu, hur känner ni andra?
    Är ni klara med barn eller kan ni tänka er en till?

-www.mybabydolls.blogg.se
    Hihi, jag har varit i tråden sedan mars, men tack.  

Skönt att inskolningen gick bra, min 4½-åring var också väldigt mammig i början, men efter några dagar släppte det. 3-åringen gick det bättre med faktiskt.  
    Jag har ju faktiskt en liten i magen som väntas titta ut i februari. Efter det får vi se om det blir fler.
  • Emelie 1987

Mina slutdatum har varit 40+1 och 40+0.

Förresten blev mitt RUL flyttat en vecka framåt, så nytt datum är den 10 september.  

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)