Inlägg från: Emelie 1987 |Visa alla inlägg
  • Emelie 1987

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Tösabiten88 skrev 2013-09-13 12:38:23 följande:
    eq: hoppas testet ser bra ut, ska hålla mina tummar

emelie: berätta hur det gick idag, jag är så nyfiken  
    Jag var där i tisdags faktiskt. Det visade sig vara en frisk liten flicka som beräknas titta ut den 14 februari.
    En man, två barn, tre älsklingar
  • Emelie 1987
    Tösabiten88 skrev 2013-09-14 13:24:59 följande:
    emelie: ja det såg jag nu :) grattis till flickan :), häftigt om hon kommer på alla hjärtans dag.

Idag är det kalas för min största flicka. Hon fyller nämligen 7år idag!. Det är inte klokt, minns som igår när hon föddes.   
    Hihi tack, jo det ser ganska ljust ut gällande alla hjärtans dag. Men vi får se.

Grattis till din dotter! 
  • Emelie 1987
    tilj75 skrev 2013-10-01 09:58:39 följande:
    Inatt bär det av till Ullared :)
    Jag och en kompis kör ner inatt, shoppar imorgon och kör hem imorgon natt. Hjäääälp! Men hon brukar göra så och det brukar gå bra. Hon har också en bebis som bara är sex dagar äldre än irja. Ska bli så himla roligt!!!!
    Nu försöker jag sova men det går Inge bra.

Idag har vi varit gifta i sex år. Kännt varandra i drygt sju :)
    Men grattis till sex år!  
  • Emelie 1987
    Zargenta skrev 2013-10-01 12:42:01 följande:
    Och på vårt håll efter 3 år ihop 1½år som gifta och två barn, så ska vi separera(skilja oss). Mitt liv har blivit förstört och jag är så sönderstressad just nu. 
    Usch vad jobbigt.  
  • Emelie 1987

Här har vi hunnit vara tillsammans i nästan 9 år, gifta i dryga 2 och lyckats skapa 2 vackra barn (ett tredje är på väg till alla hjärtans dag).

• Emelie 1987
    EQ85 skrev 2013-10-15 11:36:48 följande:
    jag lever i en bergodalbana just nu.
    blivit gravid. 5+2 idag. lycklig men vet också att det är nu hjärtat ska börja slå på den lille... det kan gå fel då.
    sen får lillan tänder och det är väldigt besvärligt, hon äter inte ordentligt, skriker och gråter och sover extremt dåligt. storasyster gick upp 05.30 i morse. så totalt sov jag 3,5 h i natt.
    jag är så färdig.. vill sova men kan inte riktigt på dagen när d e ljust.

tog bort skötbordet idag trots att lillan bara är 10 mån.. hon sparkade mig rakt i magen, och det gjorde rätt ont.
    så nu ska jag byta på golvet istället. vill inte riskera ngt med lille pyret i magen 
    Grattis till lilla pyret i magen!  
  • Emelie 1987

Här funderas det på vad lilla pyret ska få heta.

Elina, Estella eller Julia. 

• Emelie 1987
    EQ85 skrev 2013-10-15 11:40:43 följande:
    tack =) blir ett junibarn. vill att tiden ska gå liiiite fortare bara till november, då ska vi på vul o kika så allt e som d ska.
    Mysigt med ett junibarn, min dotter är född i juni.  
    Ta det dag för dag så kommer november rätt som det är. Det ligger ju precis runt hörnet så att säga.  
Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)