Inlägg från: Baby Doll |Visa alla inlägg
  • Baby Doll

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Tösabiten88 skrev 2013-09-17 11:21:31 följande:
    tilj75: Jo i somras fick vi besked att de lärarna som hon skulle haft nu i ettan slutade och två helt nya lärare skulle börja. Hon börjar åka buss själv också ( vilket hon tyckt är skoj). Vi har märkt sedan hon började i aug att hon är väldigt arg lätt och bli ledsen jätte lätt också. Jag har pratat med henne ifall det hänt något eller om det är något annat men ne allt verkar gå bra.  I förskoleklassen var hon glad och full fart med sina syskon osv men nu blir det bara bråk här hela tiden.
    Stackarn... :( Går hon med sina vänner från förskoleklassen?
    5 småttingar - www.mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll
    Zargenta skrev 2013-10-01 12:42:01 följande:
    Och på vårt håll efter 3 år ihop 1½år som gifta och två barn, så ska vi separera(skilja oss). Mitt liv har blivit förstört och jag är så sönderstressad just nu. 
    :( Skickar en massa styrkekramar till dig.
    Vad säger han själv om allt det här?

www.mybabydolls.blogg.se
    5 småttingar - www.mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll

Iiik!
    Igår berättade vi för familjerna och jag skrev om avslöjandet precis på bloggen!
    Hoppas inte på tråkiga kommentarer dock, jag har fått höra min beskärda del redan...
    (Väntar barn 6)

Ni är hjärtligt välkomna in till mig och följa oss på denna resa, jag skulle bli jätte glad!

www.mybabydolls.blogg.se

• Baby Doll

Tusen tack för ert stöd inför att berätta för familjen/vänner!
    Jag var feg och skickade ett MMS till alla med ultraljudsbild och sen satte jag mobilen på ljudlös och gömde den, haha.. Så tuff var jag! Men på det viset slapp jag se den första reaktionen, och efter det kom det bara en massa gratulationer =)

Nu har jag kunnat ändra min header på bloggen också :)

www.mybabydolls.blogg.se
    5 småttingar 0-5 år och gravid
  • Baby Doll
    Emelie 1987 skrev 2013-11-08 12:44:39 följande:
    Stort grattis till barn nr 6. Vad kul!
    Tack! <3
  • Baby Doll

Här hemma har vi varit magsjuka, blääh!
    Tog min första magbild (för denna graviditet) förra onsdagen, då i vecka 13 + 0, här får ni se :)

www.mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll
    Tösabiten88 skrev 2013-12-10 09:36:32 följande:
    Julstöket går bra, tro jag bakat saffransbröd har vi gjort men har en del bak, godis och julmat kvar vi har nyss fått hem en liten valp <3
    Ååå så mysigt!!! Vad blev det för ras?

Får man fråga hur mycket pengar ni lägger ut per barn på julklappar? (samt hur gamla barnen är)
    Verkar som att våra barn är väldigt bortskämda på julafton... :/
    5 småttingar 0-5 år och gravid -www.mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll
    Emy88 skrev 2013-12-29 13:10:40 följande:
    Hej! Får jag hoppa in här? Jag har en dotter på 4,5 månad och har precis plussat igen. Min sambo kommer att vara hemma med oss dom första 5 månaderna efter nästa barn kommer så det är jag inte så orolig över däremot är jag orolig för hur kroppen ska klara två så täta graviditeter. Hur har era kroppar klarat av det? Har någon tips på hur man kan underlätta för kroppen, börjar känna redan nu att jag har ont.

GRATTIS!
    5 småttingar på 1-5 år och Gravid <3 www.mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll

Jag åkte in till förlossningen då i söndags pga. tryck neråt och sammandragningarna.

Dom beodrade mig att få långtidssjukskrivning. Jag tar ju progestoron för att hålla min tapp hård och stängd, men den har förkortats från 4,5 cm till 2 cm...?
    Imorgon ska jag till läkaren. Suck! Hur lätt är det med 5 småttingar varav jag är mammaledig med 1 åringen?

www.mybabydolls.blogg.se

• Baby Doll
    Justi skrev 2014-01-22 21:04:51 följande:
    Verkar som om ja får börja skriva här igen.. Har en son på 3 år och en dotter på snart 9 mån.. Prickade äl nu i lördas å har nu en fruktansvärd mensvärk.. Precis som ja hade me dottern.. Undra om de växer ett till litet frö där inne, ska testa me ett tidigt test i helgen tänkte jag

Va spännande!! Hur går det?
    5 småttingar på 1-5 år och Gravid <3 www.mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll

Vecka 31 + 1 nu!
    Jag hoppas att vi pratar om igångsättning när jag går till spec MVC nästa vecka. :D
    Bebisen ligger på tvären och jag börjar bli orolig att han inte ska fatta att han snart måste vända sig, haha... ;)

Jag har nog frågat er innan, men är det någon av er som bloggar?
    Skulle vara så kul att hitta "gravid bloggar" som ligger ungefär lika till som en själv :)
    Här är iaf min!

www.mybabydolls.blogg.se

Jag och 6.e barnet i magen Hjärta

5 småttingar i åldrarna 1-5 år & gravid www.mybabydolls.blogg.se
Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)