Inlägg från: Baby Doll |Visa alla inlägg
  • Baby Doll

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Oj, här har jag "lite" att läsa ikapp! :)
    Hur mår ni allihopa?

Här hemma flyter allt på med 5 småttingar, fast Danilo 2.5 år har blivit bäbis igen efter att lillsyrran flyttat in... :-/
    Passar på att önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

www.mybabydolls.blogg.se

• Baby Doll

Halloj!
    Hur mår ni?
    Jag undrar lite hur ni gör med syskonen när ni har bebis hemma. Har ni syskonen hemma med er, eller går dom på förskola?
    Vi har haft våra 4 barn (2, 2, 3 och 4 år gamla) hemma med oss i nästan 3 veckor när bebis kom, imorgon är det dags för dagis och det känns skönt, samtididgt som jag får lite dåligt samvete...
    Hur har ni gjort??

www.mybabydolls.blogg.se

Me & My 5 Baby Dolls - www.mybabydolls.blogg.se -
  • Baby Doll
    tilj75 skrev 2013-02-04 12:48:07 följande:
    Jag måste bara få tala om att vi fått läkartid till Mika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    På måndag får han komma in till ortopeden. Börjar liksom hoppas på att han kan få hjälp. Kan lova att glädjetårarna sprutar =)

Skrev ett mail till ortopeden för några veckor sen och frågade om remissen och fick till svar att väntetiden är fortfarande 12 månader. Svarade med ett mail om hur ont han har och hur mycket det påverkar familjen bla bla. Fick inget svar alls på två veckor, trodde inte jag skulle få nåt svar alls, sen i fredags så kom ett mail som sa att hon skickat en tid på posten till honom, kom idag. Jag kan inte fatta det!!!!!!!!!
    Va bra, bra kämpat!!! =)
    5 barn under 4 år -www.mybabydolls.blogg.se-
  • Baby Doll

Idag har jag skrivit om det tabu belagda ämnet. MUTOR.

Vore kul att se om eller hur ni tänker kring mutor och barn. Alltid kul att bolla fram och tillbaka med lite ideér, erfarenheter, tips och råd med er.

Kika gärna in ni också och om ni har tid/lust får ni jätte gärna lämna eran åsikt om det hela.

www.mybabydolls.blogg.se

• Baby Doll
    tilj75 skrev 2013-02-07 13:14:50 följande:
    Söta ungar babydoll!
    Hur tänker du själv angående mutor?
    Tack :) Jo, jag erkänner att jag mutar mina barn med russin (haha) när dem kissat på pottan. (Vi håller på och pottränar) Och så lite annat som "Glass kan du få sen närdu ätiti upp din mat först" osv.

Hur tänker ni? 
  • Baby Doll
    tilj75 skrev 2013-02-13 21:04:06 följande:
    Knepet är att klä PÅ dem istället..... Nä, skoja bara. Vet precis hur du menar. Min foglossning och påklädning passar inte riktigt ihop. Lääääängtar efter sommaren nu!
    Haha, ja- PÅ menade jag ju såklart,. haha. Där ser du hur trött jag är
  • Baby Doll
    snowinsummer skrev 2013-02-14 15:36:06 följande:
    Hej!
    Jag har testat positivt idag och inser att det kommer vara 14 månader mellan våra barn. Vi har precis bytt ner oss i lägenhetsstorlek - till en 4:a på 95 kvm. Vi har två barn varannan vecka och alltså en bebis. Tre trappor utan hiss! Bebis måste ju nästan lära sig att gå innan fyran kommer!

Tråden är väldigt lång så jag hinner väl inte läsa in mig på allt men favoritar och kommer följa.

Mvh
    Välkommen och GRATTIS! =) Hur mår du?
Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)