Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Nu har jag kommit ut med det stora avslöjandet på min blogg! Hjääälp! Undrar vad man får för reaktioner!!! Kika gärna in! www.mybabydolls.blogg.se
Nu har jag kommit ut med det stora avslöjandet på min blogg! Hjääälp! Undrar vad man får för reaktioner!!! Kika gärna in! www.mybabydolls.blogg.se
Jag driver en blogg med 4 barn i åldrarna 2-4 år samt om min nya graviditet, hänhg med vettja! Fler som har bloggar? www.mybabydolls.blogg.se
Dumma kommentarer man får ibland! :( Hur mår ni allihopa? www.mybabydolls.blogg.se
Usch, nu får jag dåligt samvete över pottträningen... Mina pojkar är 2 år och 3 månader och fortfarande med blöja... *suck* www.mybabydolls.blogg.se
Maybe- egentid, vad e det?
Känns som att den enda stunden jag har för det är när barnen har somnat, men då ska jag ju vara lite social med mannen också. Och när kvällen är kommen är man sååå jäkla trött efter att ha tagit hand om alla 4 småttingar själv..
Men så är det väl, och det var ju inget oväntat. Känner att jag borde bli lika bra på att TA egentid som mannen min.. Men jag älskar mitt liv!
vi har 4 barn i åldrarna 2-4 och jag är gravid
Här är min blogg adress om nån vill kila in och ya del av vår vardag
www.mybabydolls.blogg.se
Ni med barn tätt, har ni några bloggar? Vore kul att följa andra med barn tätt. Jag fick 4 småttingar innan den äldste hunnit fylla 2 år :) Nu är dom mellan 2-4 och jag är gravid
www.mybabydolls.blogg.se