Inlägg från: Baby Doll |Visa alla inlägg
  • Baby Doll

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

tilj75 skrev 2013-03-11 12:18:55 följande:
    Men oj zargenta, så mycket jobbigt på en gång. Själv är jag på förlossningen
    Hur går det??
    5 barn under 4 år -www.mybabydolls.blogg.se-
  • Baby Doll
    tilj75 skrev 2013-03-11 14:07:49 följande:
    Igångsättning, ballongen ute, hinnorna tagna, drop nu :)
    Ååååh va spänannde !!!!!! =D
    Let us know! 
  • Baby Doll

Tänk att på måndag fyller våra tvillinggrabbar tre år, och då kommer vi att ha TRE 3-åringar här hemma (Nej, dom är inte trillingar <3), samt en 4-åring och en 3-månaders bebis också =)

www.mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll

Så tråkigt att läsa om alla sjukdomar! Hoppas att ni alla får vara friska! Våren e ju här!

Här hemma går det bra, barnen 3,3,3 och 4- åringarna räknar ner till sitt sommarlov och jag njuter av tiden här hemma så länge med lilla Olivia. Har ni så som vi, svårt att bli sv med den förbaskade snorandet och hostan!? Känns inte som att nått hostmedicin funkar!?

Kram!
    www.mybabydolls.blogg.se

• Baby Doll

Tilj 75- cheezez! Vadå "vi vet!" ?? Hon fyllde 5 för en vecka sen! Och det är säkert NYA människor som kommer in på tråden som inte vet!??

• Baby Doll

Tösabiten- Fusk? Ehh... Tvillingar är två helt olika barn, så jag förstår inte hur du menar att det är "fusk"? Barn är barn, tvillingar eller ej, inte är dem mindre barn för det...?

Jag tävlar inte om hur många barn vem har, tycker inte ens att 5 barn är mycket.
    Jag skriver som jag gör i hopp om att hitta fler som är i ungefär samma sits som jag själv.
    Kanske jag gör det på fel ställe...?

Hur som helst- Våran 6-månaders bebis har fått en fästingbett, lite smått orolig är jag.... :-/  Någon vars bebis också haft det?

www.mybabydolls.blogg.se 

• Baby Doll

Välkommen Emelie :)

4 av mina 5 börjde dagis idag, jag var nervös hur det skulle gå efter 13 veckors sommarlov, speciellt då för 5-åringen som är så himla mammig, men det gick bra!

Jag är grymt sugen på en till bebis just nu, hur känner ni andra?
    Är ni klara med barn eller kan ni tänka er en till?

-www.mybabydolls.blogg.se

5 småttingar - www.mybabydolls.blogg.se
Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)