Inlägg från: Baby Doll |Visa alla inlägg
  • Baby Doll
    AAEV skrev 2012-09-24 14:46:57 följande:
    Jag är genusförespråkare!

Du får gärna kika in i min blogg på det inlägget och berätta mer (bara om du vill )
    Med 4 småttingar och gravid- mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll

Mina söner på 2 1/2 ska börja inskolning på dagis nästa vecka och jag har sån ångest! Tyvärr måste dom börja för läkarna har sjukskrivit mig och beodrat vila pga sammandragningar och blödningar såhär tidigt... Dom har väl trygghet hos sina systrar som går där (dom är 3 och 4 år) men känns lite jobbigt ändå... :-/

www.mybabydolls.blogg.se

• Baby Doll
    marsbarn84 skrev 2012-10-03 09:15:54 följande:
    30 sep kom våran prinsessa ut :) 4 timmar från att vi gick in:) 3376 och 49 lång ;)

GRATTIS!

Idag lämnade jag mina pojkar på dagis själva för första gången. Lämingen gick jätte bra, dom lekte hade sig, men när jag ringde en halvtimme senare så grät Danilo jätte mycket... Uch, va jobbigt. Imorgon lär han väl gråta redan när jag går??
    Jonathan han lekte och brydde sig inte alls om att jag var borta=)

Hur går det för er andra??=)

www.mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll

Herregud ge mig styrka!
    Denna flicka har temparament och till tiotusen pers och ett "trots" from hell! Hon är 3 år och driver mig till vansinne ibland (

• Baby Doll

Mitt tålamod är verkligen inget att skryta med här hemma! Barnen är 4, 3 och tvillingarna 2 år. 4-åringen är en diva, 3-åringen har en trots from hell och tvillingarna är allmänt busiga. *suuuuck!*

Är gravid i vecka 29 + 4, så man är lagom trött...?

www.mybabydolls.blogg.se

Med 4 småttingar och gravid- www.mybabydolls.blogg.se -
  • Baby Doll

Idag är jag i vecka 30 + 3, dagen då mina tvillingar föddes för ca. 2 ½ år sedan. Hoppas på att kunna gå liiite längre med denna lilla-sessa

www.mybabydolls.blogg.se

Tösabiten88 skrev 2012-11-08 11:50:25 följande:
    Jag ahr ahft min syskonvagn sedan 07 :) då det skiljer 16mån mellan 1 och 2:an. utan den vagnen hade det blivit lite kaos. babydoll: behöver du inte vagnen eller tycker du inte om den?. jag har en sådan splitt ny inne bakom sovrumsdörren :)  
    * Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*

Jag ÄLSKADE den! Vi hade en precis likadan när våra flickor var mindre också, fast en svart, färför köpte vi en likadan till tvillingarna också, dom är jätte bra! Helt klart bästa syskon vagnen. Säljer den för att vi ska ha bebis om ca. 7 veckor och har köpt en enkelvagn. Tvillingarna sitter inte längre i vagnen, utan dom springer hellre, så den har stått oanvänd i månader...

Om du vet någon som är intresserad så vet ni vart ni ska hitta mig Den är använd i några månader bara.

Vilken färg har du? Kram
    Med 4 småttingar och gravid- www.mybabydolls.blogg.se -
Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)