Inlägg från: Baby Doll |Visa alla inlägg
  • Baby Doll
    Miloxan skrev 2012-08-13 13:47:14 följande:
    Skönt att höra att fler "gnäller" .......... då slipper man känna sig så ensam :) Här har minstingen blivit 7 v idag...tror ja...jo..tappat räkningen. Regnet vräker ner, maken är i Norge och fiskar så denna v får jag vara ensam vuxen i 7 dgr istället för 4 dgr/v som det brukar vara....suck....orkar inte hålla skenet uppe utan har råkat skicka iväg elakt sms....efter en stressig situation med skrikande bebis, packning, rymmande 15 månaders, kryck-hoppande 11-åring så brast mitt tålamod...jag skrev att jag hoppades att de skulle få regn, snö och hagel, inte se en enda fisk, kallade fiskegänget för gubbjävlar....jag skrev att jag hoppades att varg och björn skulle äta upp all mat så de fick sitta hungriga ....fick bara svar att han inte orkar ta hur mycket som helst...har väl blivit några elaka sms de senaste veckorna då han jobbar borta i veckorna....fast undrar om han skulle orkat vara relativt nyförlöst, amma, ta hand om frustrerad 15 månders storasyster, luskamma 3 av 6 barn inkl sig själv.....i flera v, få göra om behandlingen på sig själv igen, fortsätta kamma och ha sig....så nu har jag ågren över elaka sms så jag inte kan sova på nätterna istället....och utan sömn blir ju saker och ting knappast bättre. Jaja, det blir väl bättre. Kram på er alla!!!!

Känner igen de där att bägaren rinner över ibland! Skickar en massa styrkekramar!

Visst HAR männen det mycket enklare!??

www.mybabydolls.blogg.se
    Med 4 småttingar och gravid- mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll

Phew vilken morgon vi haft! 4-åringen ville inte äta frukost, världesn liv över det, 3-åringen ville inte ha på sig dem byxorna jag tagit fram, ännu större liv över det, och 2-åriga tvillingarna bråkade om samma leksaker, och då ska man försöka hålla humöret uppe och få alla klara och ut till dagis och sen till BVC. Inte kul med stressiga mornar!

Förlåt för gnälligt inlägg, var bara tvungen att skriva av mig lite

Med 4 småttingar och gravid- mybabydolls.blogg.se
Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)