Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
WoHoo, imorgon ska vi på RUL (=rutin ultraljud) !!!
Ska bli så spännande, hoppas att allt ser bra ut och att man kan få se kön
www.mybabydolls.blogg.se
WoHoo, imorgon ska vi på RUL (=rutin ultraljud) !!!
Ska bli så spännande, hoppas att allt ser bra ut och att man kan få se kön
www.mybabydolls.blogg.se
Idag började min 3-åring sin inskolning på dagis, min duktiga tjej! Grabbarna får dras med mig tag
www.mybabydolls.blogg.se
Nu har jag precis börjat min behandling för försvagad livmodertapp och hoppas att bebis stannar iaf till vecka 36!
www.mybabydolls.blogg.se
Phew vilken morgon vi haft! 4-åringen ville inte äta frukost, världesn liv över det, 3-åringen ville inte ha på sig dem byxorna jag tagit fram, ännu större liv över det, och 2-åriga tvillingarna bråkade om samma leksaker, och då ska man försöka hålla humöret uppe och få alla klara och ut till dagis och sen till BVC. Inte kul med stressiga mornar!
Förlåt för gnälligt inlägg, var bara tvungen att skriva av mig lite
Det sägs att gravida kvinnor har nån "glow", men inte fasiken har den hittat till mig!=/ Här är det bara trötthet, huvudvärk, illamående + kräkningar och snorande just nu, haha...
www.mybabydolls.blogg.se
Jag bloggade om spådomar
www.mybabydolls.blogg.se
Ops, det kom helt fel :/
Vecka 23 + 0 idag!
Har blivit helt sjukskriven pga. risk för förtidig förlossning, så nu står pojkarna i dagiskö, vilket jag känner mig kluven för! :(
www.mybabydolls.blogg.se
Här tvättas det jämt också, gillar inte att ha korgen full med smutstvätt(det fylls på snabbt!) Mina barn är födda 08, 09, 10, 10 och BF nu i dec/jan
www.mybabydolls.blogg.se