Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Men där är bara inte så mycket annat till att ta inflamation, vet faktiskt inte om det finns i flytande form.
Jose sikken energi jag skulle inte orka med barnne om jag inte några dagar varje vecka inte gik i seng med dem men så har vi så också tre som inte sover igenom och har aldrig gjort..
Vad med om hun fik en fin nattlampa? E fik en från CloudB i julklapp en sköldpadda som visar stärnhimmel på taket kanske ville hjälpa att ligga och titta på??
Nu håller vi på att försöka fylla frysen med diversa rätter, så när tiden är knapp, vi ska kunna ta fram middag/lunch i vår. Det är jobbigt tycker jag, när man stressar med maten och barnen inte kan vara med, eller man blir irriterad för man är stressad för man har glömt att planera mat hehe. Någon som gör likadant, eller har tips på liknande "underlättning" i vardagen?
Madde - jag lider med er!!! Idag hade min lilla (6 månader) ont när hon skulle bajsa. Kanske för att hon inte är van vid den slags konsistensen det blibit,. Men nu ska vi ge henner lösande pureer och så efter varje måltid. Kankse introducerade vi för fort. Isch, man får så dåligt samvete över sånt här.