Inlägg från: tilj75 |Visa alla inlägg
  • tilj75

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Justi, jag har ingenting att jämföra med riktigt eftersom mina fyra första är tätt. Mellan lillan och tvillingarna är det tre år och tre månader men hon är så liten ännu så jag har inte hunnit jämföra för och nackdelar ännu.
    Snart får jag fikabesök, måste sätta fart, har bara morgonrock på mig ännu.

• tilj75

Justi, jag har fyra pojkar, 3, 3, 4 och 5 år gamla, en flicka, bara en vecka gammal. Och så har min man två äldre barn (18 o 21) som bor här, och så bor dotterns pojkvän här. Så åtta barn som bor här (sju egna). Det låter ganska mycket när jag skriver det

• tilj75

Justi, men fy vad jobbigt du har det, låter inte alls bra. Klart att du ska klaga här, vi kan kanske inte göra det bättre men vi kan "lyssna" och i många fall vet vi hur det är. Klaga på, det behöver man ibland när allt känns skit.

• tilj75

Jag har idag (trots huvudvärk, sömnlös natt, trotsiga barn och konstant ammande lillasyster) lyckats få iväg killarna till dagis. I tid! Nästan lite stolt :)

Satte mig i fåtöljen och ammade igen när jag kom hem och har inte orkat resa mig upp igen.

• tilj75

Mycket bra datum! Försök att inte oroa dig, allt kommer att gå bra.

• tilj75

Ja, april är en bra månad, min pappa fyller 7e, barnens farmor och Jack 23e, makens äldste 15e.

• tilj75

Här är det tyst :)
    Jag har fyra sjuka killar och en bebis som äter bajsar skriker och sover (ibland). Länge leve tvspel, dataspel och tv. Sura griniga trotsiga ungar, hjälp, man skulle kunna bli galen för mindre!

Det är en fas, det går över, det är en fas, det går över, det är......

• tilj75

Lycka till med snittet justi, snart dags.

Här har irja snorat och snörvlat hela natten, hoppas det inte blir värre. Är ju så jobbigt när de är så små och blir sjuka.

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)