Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Jobbigt!! Skönt att det inte va nån fara iaf!
Jobbigt!! Skönt att det inte va nån fara iaf!
Jag har haft en såndär gap å skrik dag...så svårt å sluta när man väl börjat...nya tag till imån!
Här blir alla erbjudna kub...lycka till!
Ang kub så har jag ingen erfarenhet då vi valt å inte göra det. Tror det är viktigt att du tänker igenom innan vad du ska med resultatet till oavsett vilket det är...
Som jag fattat det så kan man göra fvp ganska direkt efter om man får dåliga siffror... V 20 ärnog om de ser nått på rul kanske?
Bara blunda :)
Tre månader kvar till trean kommer å nu har byggaboandet börjat liite klurigt med en 1,5 å 2,5 åring. Så igår startade jag putsa 2 fönster om dagen projektet så det säkert blir gjort tills bäbis kommer...så om 2,5 vecka borde jag vara klar om det inte blir några fler någon dag...phhuuu...
Lill hönan är väldigt klängig så börjar fundera lite på hur hon ska ta det med en liten... Fast hon kramar å klappar på magen iaf :)
Hon är väldigt pappig när han är hemma så får väl hoppas det duger med pappa :)
Skåpluckorna torkade vi förra veckan :)) ska börja tvätta små kläder snart...
Ska göra glykosbelastning på fredag...de misstänker graviddiabetes...inte kul men skulle ju förklara varför jag mår lite kass...
Nån som vet hur det funkar?
Vad är ett av vikande värde? Jag hade typ 0, nått över 9 som va gränsen som bestämde att man skulle göra en glykosbelastning å på skatan till bm som jag fick träffa istället för min som va på sem så lät det som att det redan va klart jag hade diabetes nu å för alltid å att bäbis skulle behöva ligga på neo å må dåligt osv osv...
Får man reda på resultatet direkt?
En fråga till...3 dl... Är det som vatten i konsistensen?