Inlägg från: MiniMillan2011 |Visa alla inlägg
  • MiniMillan2011

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Ronja:
    Vi bor på så litet ställe så alla går på samma avdelning...
    Tänkte lite så också att det kanske kunde va skönt för henne å vara stor här hemma om största e på dagis... Velar såå framåtillbaka... Jaja till hösten ska stora få börja iaf...få se hur vi gör i vår...

• MiniMillan2011

Vår kille har börjat sova 10-04 heelt fantastiskt :) ibland dock ett uppvak vid tre tiden men är nöjd enstund till om han får nappen. Han är 6 veckor. Så hade vi bara haft bäbis hade vi fått sova ;)
    Han har ju en storasyster som börjat tycka de är morgon kl 3...
    Nån som har nått tips??
    Inatt sov hon iaf till fem å fem måste ju räknas som morgon...
    Men då gick hon upp vid tre morgonen innan...slummrade en halvtimme vid sex å sov inte förs vid halv sju igår kväll...å mer än så borde ju en snart tvååring behöva sova...eller?

• MiniMillan2011

Tilj: jobbigt med förkylning! Hur går det med magen?

Eq85:hopas det blir bäbis snart då! När är bf?

Zargenta: jag hatar å flytta! Hoppas in kommer på plats fort!

• MiniMillan2011

Z: skönt att du gillar å flytta ;)
    Jag har aldrig flyttat med barn så det vet jag inget om...men renovera är inte kul heller...

Eq: visst ja det är onsdag idag... ;) ammnigshjärna får jag väl skylla på...
    Heeelt förvirrad!

Å vet ni...jag hittade en mus inne idag...bläää

• MiniMillan2011

Babydoll: varför igångsättning?
    Hade jag fått välja så så hade jag valt januari. Men annars spelar det ingen roll!!
    Vill man ha bäbis vill man ha den närsom!

Har en tjej född 11 jan å hon va på gå å komma några veckor förtidigt...kom tre veckor innan bf ändå...så det enda jag tänkte på va ju att hon skulle stanna så läänge som möjligt...fast på nyårsafton så sa jag att jag skulle knipa ordentligt ;)

• MiniMillan2011

Ja, vad härligt det är ute nu! Kallt å lite snö inget blask å klabb! Har dock en väldigt frusen tjej så jag letar vantar så det står härliga till...
    Har Hestra handskens värsting vante men den funkar inte så bra...annars gillar jag verkligen deras vantar...
    Så nu ska vi testa nått annat...

• MiniMillan2011

Eq: min lillkille 6 v sover toppen gott ute så vi packar först ner honom i vagnen å kör ut honom sen på med kläder på tjejerna...båda behöver ju hjälp stora tjejen tre i jan kan ju lite själv men mycket hjälpa ändå...

Jag har köpt ull inlägg till tuttarna, sen underställs ulllinne å fleecväst så har jag klarat mej nu i dagarna ca -10

• MiniMillan2011

Jag beställde ett paket på minimundus där det ingick ullinlägg en tvål å en bhtopp som va heeelt fantastisk första veckan när mjölken ranntill å det spännde...jag bodde i min!

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)