Inlägg från: MiniMillan2011 |Visa alla inlägg
  • MiniMillan2011

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Här hade vi den värsta natten vi vatt med om....lilleman har vaknat stup i ett sen suttit fast i tutten...stora storasyster har vatt uppe på toa tre ggr å tyckte sen det skulle tjatas å lekas å lilla storasyster allmänt orolig...suck hoppas verkligen på bättre natt i natt...
    Allt med jul å nyår har pajat rutinerna....jaja vi kommer in i det igen!

• MiniMillan2011

Imorgon är det dop å så klart börjades det spyas här igår... Fast tror på matgörgiftning...
    Vi va ute å åt lunch sen spydde de med fem min mellanrum...lilla spydde bara en gång å sen va det klart men storasyster höll på tills i fm men bara precis efter hon druckit nått...
    Men nu mår jag as illa....spyr jag så får vi ju ställa in...trist!!
    Men sen har jag ju löss så fort nån annan har det så det kan ju va hjärnspöken!

• MiniMillan2011

Ni som samsover: vid vilken ålder har ni lixom nattat barnen å gått där ifrån? Asså tänker på att större barn kan råka lägga sej på ett mindre å så...

• MiniMillan2011

Tack för omtanken alla! Det blev dop å det gick toppen bra!!
    Vi brukar också köra på vitpeppar vid kräksjuka :) detta var nog en matförgiftning tror jag...

Vilka fina bilder på bäbis!

• MiniMillan2011

Veckan började i kaos! Vår ena hund blev påkörd så det har varit mycket känslor fram å tillbaka upp å ner men idag blev han frisläppt...ingen mer veterinär behövs :) om han inte blir sämre igen då.
    Va lite klurigt å dra iväg akut till vet med skadad hund å tre så små men det gick det med! Min stora (precis fyllt 3) talade väldigt förståndigt om: gråt inte mamma! Han är inte död än..(.å då lipade ju inte mamma ännu mer...nejdå... )Vi tar han till docktorn så kan dom laga honom...
    Kan ni förstå vad snälla de va på vetrinärhuset i Värnamo?? De tog in oss även att de inte fans nån ledig tid så vi fick komma på deras lunch!!

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)