Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Här vill jag läsa lite :) har en 10 jan 11jan å väntar en 12 okt
Här vill jag läsa lite :) har en 10 jan 11jan å väntar en 12 okt
Min man började jobba efter de tio dagarna och det funkade bra! Dock jobbade han delad dag ibland å va hemma med oss mitt på dagen.
Här hemma är det också jag som drar lasset med barnen då vi också vill ha dem hemma länge å det funkar inte att mannen är hemma.
Å visst måste man få tycka att det är jobbigt å gnälla lite även att det är självvalt...
Där håller jag gärna med...om att har man bara ett litet barn är det ok å gnälla...
Som när mina tjejer va dåliga i magen...sa jag typ jag gör inte annat än byter blöjor känns det som...å en kompis sa typ du har bara dej själv å skylla det är därför man väntar med tvåan...
Å nu e trean påväg å ettan har fortfarande blöjor.
Hon blir 2,5 i sommar så ingen stress men det vore skönt om hon blev torr på dagarna till trean kommer...
Det är en trevlig strand kleopatra! Hur gick det å va iväg med alla barnen? Flyg å så?
Fina bilder:)
Ja asså jag tycker man hunnit förtränga mycket sen förra året ;) eller så va det helt enkelt inte då jobbigt som man tyckte när man va mitt uppe iett :p
Ronjas mamma: haha jag tänkte precis innan att jag undrar om inte du e dansk... :)
Det går å läsa in i hur du skriver iaf :)
Mina tjejer har börjat vakna vid halv fem...
Vad ska jag göra med dem...gäsp :) asså fem det kan vara morgon men allt innan dess är natt...