Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Yndra, välkommen att klampa på =)
Det där med handlingen brukar lösa sig. Man kan tex ha barnet i bilstolen på tvärsan ovanpå vagnen och det äldre barnet i stolen i vagnen. I början med tvillingarna hade jag ettåringen i stolen i kundvagnen, tvååringen fick gå, en bebis i sin bilstol på botten i vagnen och en på tvärsan över vagnen. Matvaror runt bebisarna och i påsar från handtaget.
När de blev lite större fick de ligga/sitta i sin vagn, Jonte i syskonsitsen på vagnen och jack i kundvagnen som jag drog efter mig. Har haft massor av kombinationer =)
Nu för tiden vill ingen sitta i vagnen, de vill hellre springa gatrace, försöker undvika att handla med alla fyra för de är sjövilda för tillfället. Men det finns en stor mataffär fem mil bort med tv-hörna till barnen. Där sitter alla fyra och kollar och Jack skriker på mig om nån av de andra går iväg.
Jaha, dagens uppsats handlade visst om mathandling med barn. Problemet nuförtiden brukar vara att kundvagnen är för liten =)
Skollov veckan som kommer vilket för oss betyder inget dagis. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, hade varit kul att göra nåt speciellt. Jack pratar om halloween, går ni ut med barnen?