Välkommen glenda, jag har bf 15 mars =)
Välkommen nina oxå förstås.
Idag har vi varit på grannarnas landställe och hälsat på, maken ska dra om nån el till dom el vad det nu var. Vi fick supergod lunch i deras fina stuga och kaffe på stranden. En lagom komplicerad dag. Imorgon kommer Jonatan hem igen, längtar som en tok efter honom men inte efter alla bråk och vakna nätter. Är så himla trött. Kan liksom inte hitta energi till nånting. Vill bara sitta i min fåtölj och äta. Men det går väl över snart (förhoppningsvis innan jag blir stor som ett hus =)
Ronjas, åh, vad irriterande att du missade läkartiden, man blir så trött!
Jag har fått väldigt blandade kommentarer till mina graviditeter. Ska ni ha ett helt fotbollslag, ska ni befolka världen själva, gör ni inget annat osv osv.
När jag berättade för pappa för några veckor sen så fick jag inget positivt alls och det slutade med att jag blev sur och sa att ett grattis hade räckt. Han ringde upp dagen efter och bad om ursäkt, behövde till att smälta det sa han.
Jaja, strunt i vad alla andra säger. Jag har itne berättat för så många ännu men kan snart inte dölja det. Stor redan. Tonårsdottern kommer hem från semester hos pojkvännens pappa på fredag, fasar lite för att berätta för henne, hon tycker nog att hon har tillräckligt med småbröder (men hon är väldigt förtjust i dem). Löser det genom att Mika får berätta =)
Sorry, blev en hel uppsats idag =)