Hur många försök har du gjort?
Hur många ÄD har du gjort? Färska/frysta? Blev du gravid? Fick du barn? Vänligen svara, intresserad av att veta!
Hur många ÄD har du gjort? Färska/frysta? Blev du gravid? Fick du barn? Vänligen svara, intresserad av att veta!
2 avbrutna IVF
1 äd FET negativ
2 äd FET negativ
- avbruten äd då ägget inte utvecklades efter tining-
3 äd ET färsk negativ
4 äd FET negativ
Provar nu igen i okt/nov med 5 äd FET
Minus på stickan idag
Nej va tråkigt Nahoj!!! Så ledsen för din skull!!! Kram
12 ivf
6 fet
1 ea
Oj allt kom inte med...
Orkar inte skriva igen just nu.
Beklagar Nahoj.
Vi gjorde två ivf försök. Andra gången sa läkaren att de fört över två medelmåttiga ägg "så vänta dig ingenting" men nu är pojken 20 månader och ljuvlig.
Kämpa på! Jag önskar er allt gott!
Hej, vi har gjort ett ÄD försök hos AVA Riga. Donatorn lämnade 9 ägg, som blev 7 embryon, som blev 1 blastocyst.....men ingen graviditet. Deras statistsik ska vara 60-70 % vid 2 blastocyster, nån som vet vilken den är vid end 1? Kan deras statistik stämma? Blir ju inte så hoppfull när man läser alla neg. res här på FL, men det kanske mest är vi som inte lyckas direkt som skriver här????
Kul att min tråd blivit aktiv igen. Det var längesedan jag tittade in i äggdonationsrummet och jag önskar verkligen alla kämpare lycka till.
Själv har vi nu haft våra adoptionshandlingar i "vårt" land i 1,5 månad och vi liksom ni längtar så enormt mycket efter att bli en familj. Tappa inte drivkraften och tilltron, vi har alla samma mål även om både vägen dit och "slutresultatet" kommit till på olika sätt.
Heja på!
Ps! Hur går det för äggdonationerna på rmc i Malmö nu? Berätta gärna om du har erfarenheter eller information därifrån.
försök.1
2 dagarsodlad färsking- negativt
FET 5 dagars blastocyst. -negativt
Försök.2
2 dagars färsking- negativt.
Försök.3
2 dagars färsking. -Positivt!!! Är i vecka 4+3 nu, så testade alltså igår. Väldigt nytt. <3
Ett ET med 2 fina embryon negativt
ett FET med 3 fina embryon negativt
Skall troligen snart göra ett till försök...
Innan det 7 IVF försök!
7 ÄD totalt och inga barn.
äggdonation ET1, aug 2011, 1 embryo, negativt FET1, okt 2011 2 embryo, negativt FET2, nov 2011 2 embryo, negativt ET2, okt 2012, 2 embryo, positivt gravtest ruvardag 9 Hoppas, hoppas det stannar!
8 IVF - 6 ET och 2 FET. Första ÄD IVI Valencia - ET 26 april 2012 positivt - BF ca 10 jan 2013
Är det någon av er som har hört att man kan få IVF betalt om man gör det utomlands trots att man gjort sina ivf här i sverige??