Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Och så bilden...
Och så bilden...
Jag tycker alla ser lika starka ut, på alla test är teststrecket lika starkt som kontrollstrecket. Det är nog bara olika koncentrerat urin..
Kan det inte vara så att ultraljudet gjordes lite för tidigt? Vid tidiga mf brukar ju hcg minska ganska snabbt och tydligt.
Jag hade nog också varit orolig i din sits. Antingen så är du fortfarande gravid eller så är det kvar någonstans och påverkar din kropp att fortsätta producera hcg... Jag hoppas på det första! Skönt att du ska på ett till ultraljud. Det borde ju faktiskt visa ett blinkande hjärta om allt är som det ska! Då behöver nog inga hormonhalter mätas heller ;)
En annan teori är ju att du varit gravid med 2 och fått MF på ena..
Hur har det gått idag?
Tog ett andra test några timmar senare. Herregud... är det vi ser sant? Borde vi vara glada eller ska vi vänta in flera dagar till?
Aa, negativt idag med testlagrets, positivt igår med clearblue plus.
Hmm.. Ett i förrgår å ett två dagar innan det, har bim på lördag.
Nytt med morgonurin, tog två för ifall det skulle vara fel på testet, men två kan väl inte vara fel. Det är starkare än igår.
Kan det vara sant verkligen?
Nej det är gravtest båda, de har inte rört vid varandra
Någon styrkeskillnad? Väntar ju på att hormonerna ska gå ur kroppen... Tycker inte jag ser någon minskning ännu...
Tycker tyvärr detta ser ut som spökstreck.. Men om det inte är det och syns på 25 mg/ui sticka så syns dett på digitalt clearblue. Ta ett digitalt!!