Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ser tyvärr inget på gravtestet men kan va för tidigt o testa. När ska du ha mens?
Ser tyvärr inget på gravtestet men kan va för tidigt o testa. När ska du ha mens?
Förlåt men tycker äl testet är supersvagt o jag får så svaga hela månaden. När jag va gravid så testa jag ett äl test o de vart starkt så starkt att strecket va dubbelt så starkt
Ser absolut på gravtestet! Men det kan bli streck om man lägger det precis brevid äl testet när det är blött, men har de inte kunnat färga av sig så skulle jag absolut våga tro på +
Eh... Nu hade det trasiga uppbrutna kört igång och såg ut så här...
Spänningen är olidlig.. ;)
Vad tror ni? Fick detta både igår på morgonen och idag på morgonen. Är det spök? Det är rosa, och starkare irl.
Är så rädd att ta ett testa tidigt imorgon, är säkert negativt.
Vet varken när BIM är eller när ägglossning var.
Tack.
Måste dock köpa testet imorgon, hoppas att det visar något även fast jag inte använder morgonurin.
Ja eller den där predictor early.
Jag testar och ser vad som händer.
Prövade även med ett ägglossningstest, bara för skojs skull.
Detta kom upp på ca 2 min!
Vet inte om bilden syns nu,men två jättestarka streck! ( jag vet att det inte betyder något än eftersom det är fel test )
En fundering /fråga.
Tog ett gravtest för ett par dagar sen.
När färgen kom så såg man båda strecken dock de första väldigt svagt. Men efter ca någon minut va första strecket borta.
Någon som varit med om detta innan??
Tänkte ta ett nytt test imorgon och hoppas på ett plus men tror inte det blir det.
Någon som har erfarenhet från billiga-testers stavar? Har fått svaga streck nu i tre dagar men tycker inte det ökar i styrka.
Dessutom står det att man ska avläsa resultat efter 3min och då syns det ytterst svagt ,först efter 5min syns det tydligare.
Jo det vet jag. Men detta va inte vid kanten utan en bit in.