Bell13 skrev 2016-09-18 09:59:15 följande:
Det borde ha ökat på 8 dagar anser jag.
Det är ju så jag tänker också...
Grönablad skrev 2016-09-18 10:08:06 följande:
Det kan ju mkt väl ha ökat ändå. Det är ju ett visst intervall av hcg som ger svaret "2-3 veckor". lilaemma kan ju ha legat i den nedre delen av intervallet förra veckan och nu i den övre delen, det ser man ju inte. Ett digitalt graviditetstest är ett väldigt trubbigt instrument att använda om man vill hålla koll på sin ökning.
Fast om det var 1-2 och 7 dagar senare 2-3 så borde det ju rimligtvis slagit om till 3+ 8 dagar efter det... Tittade på stickorna från testen och ser absolut ingen skillnad mellan de båda senaste... Starkare än 1-2, men inte starkare än 2-3. Ställer in mig på att det inte kommer gå vägen...
Oline skrev 2016-09-18 12:58:00 följande:
Jag fick 3+ på 5+0. Känns som det borde ökat för dig om det var 8 dgr sedan du fick 2-3. Testade du med morgonurin? Jag hade nog väntat 3 dagar och testat igen och sett om jag fått 3+ (men det är jag, hade inte kunnat slappna av annars..) Har fått 2 missfall och båda gångerna har det inte ökat från 2-3 veckor utan stannat där :( Hoppas allt är som det ska för dig, håller tummarna!
Har använt morgonurin alla gångerna. Tror nog det är kört. Har mått " för bra" den här graviditeten... Sorgligt, för det här var nog sista chansen. Vi var nöjda med tre, men så trasslade den här sig ur en kondom på nått sätt.. Kommer inte försöka igen, men när det nu var så, så börjar man ju ställa in sig på det..