• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anade något i morse. Gick inte att få med på bild. Tog ett nytt på em. Tänkte att det ju inte borde synas då. Anade något. Så här ser det ut efter tiden...

börjar kännas misstänkt detta...

• lilaemma
    frestelsen skrev 2016-12-10 19:35:09 följande:

Ser ut som mitt äl+11 :) fick gravid på digitalt på kvällen sen:) vågar nog på mig ett grattis:)

Får väl se hur det ser ut i morgon, bilden är ju som sagt tagen efter tiden...
  • lilaemma
    hallonpannkaka skrev 2016-12-11 18:03:52 följande:

Fasen också, jag började blöda efter lunch idag, det höll i sig några timmar.

Inte så att det forsade men det kom lite blod de gånger jag gick på toaletten. Verkar dock ha avtagit nu.

Inte mer ont i magen än den vanliga "växtvärken" som jag har haft sen efter ÄL.

Är i vecka 5, tror ni det var MA eller finns det någon chans att bönan klarat sig?? :(

Chans finns, men risken att det är mf finns ju också. Testen kan vara positiva länge efter ett mf, så det går ju tyvärr inte att gå på, ultraljud brukar de inte vilja göra förrän v6+ tror jag det var ... Håller tummarna.
  • lilaemma

Mina märkliga tester. På morgonurin får jag helt negativt och lika så på kvällsurin, men mitt på dagen är där två sträck, om än svagt... Kan det vara något annat som spökar? Typ cancer eller nått?

• lilaemma
    frestelsen skrev 2016-12-11 19:35:28 följande:

De kan bara vara tidigt än för starka plus. Nej inte cancer, då får du starka test och definitivt inte bara mitt på dan

Tack för svar! :) Hoppas du har rätt, men var typ lika dant förra cykeln. Innan det hade jag tidigt mf, så tänker att det skulle kunna vara något kvar ändå... Hoppas inte. Tar nytt i morgon så får vi väl se vad som händer... Tycker ändå det borde vara starkast på morgonen, eller på kvällen när det haft mer tid på sig... Vänta och se... Inte min starkaste sida... ;)
  • lilaemma
    Lilysvoice skrev 2016-12-11 19:46:28 följande:

Är detta positivt ?

Är det RFSU? I sånna fall är du nog tokgravid. De kräver höga halter för att få positivt...
  • lilaemma
    Livetsgång skrev 2016-12-11 19:55:03 följande:

Vad jag vet kan ju hcg hormonen variera lite under dagen:) Men streck ser jag definitivt på två av dom.

Fick svagt streck på mina kvälls streck men har skum blödning nu på BIM+1

Med min trea blödde jag en del runt bim, inte mycket men ändå i två dagar, håller tummarna för att strecken blir starkare.
  • lilaemma
    frestelsen skrev 2016-12-11 20:35:07 följande:

Hm, de bör ju inte va rester från mf om du haft mens. Kan ju bli tidigt mf om de först är plus för sen minus. Sen finns ju de som inte får starka test förns senare pga att ägget är låghormonare. Men ta ett nytt imorgon så hoppas jag på starkare:) ser ju på alla dina test med:)

Negativt idag på morgonen också. Tycker att om det var något så borde det synas på morgonen också. Provar nog ändå ett em test och ser om det fortfarande visar något
  • lilaemma
    frestelsen skrev 2016-12-12 12:25:06 följande:

Hm va skumt:/ om de blir på em tycker jag du ska boken en gyn tid o kolla rester. Efter mitt ma fick jag ta cytotec 2 gånger och sen fyllde min livmoder med vätska och de fanns lite kvar som kom efter de spolat runt lite.

tog på em och det har också två sträck, men svagare än tidigare tycker jag. Vet inte riktigt vad jag ska tro om det här...
  • lilaemma
    frestelsen skrev 2016-12-12 20:23:50 följande:

Hmm va hopplöst. Tycker du ska boka vul.

Tog ett nu på morgonen och nu anar jag något på det också, men känns som det är för sent och för lite för att vara nånting hållbart. Testar säkert i em igen ;). Ger det en vecka till, om det fortsätter lika dant ber jag om ett vul...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester