• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Underligtärdet skrev 2017-01-01 15:31:04 följande:

Tog ett från apotekets egna i morse. Ger dom också spök?

Det där tror jag på! Svagt men tydligt (om det kom inom tiden)
  • lilaemma
    Ritva skrev 2017-01-01 20:51:53 följande:

Jag vet inte hur jag ska tyda detta testet. Någon mer som bara har fått halva testet positivt? Har ni varit gravida då? När jag plusade första gången var det inte starkare än såhär.

Inom tid blev halva strecket tydligt. Men det är inte ett streck över hela Stickan. Inte heller efter tid sträker sig strecket över testet. Strecket är dock rosa/lila inte grått. Bifogar två bilder det en från inom tiden det andra efter. Snälla hjälp mig tyda :(

Har det nuddat ett äl test? Eller ett gammalt positivt gravtest?
  • lilaemma
    Ritva skrev 2017-01-02 14:11:50 följande:

Nej det har inte varit i närheten av något annat test. Men dagens test var negativt. Så känns som om det måste har varit något fel på den stickan :(

Nära citron? Nån slags tvål? Kom det halva sttrecket inom tiden?
  • lilaemma

Trodde jag var på äl+12 så jag tog ett test. Men efter att jag fyllt i dagens temp så säger min app att jag är på äl+5. Testet har en "skugga" där strecket ska vara... Syns nog inte på bild, men lägger upp den ändå...

• lilaemma
    FrökenE1985 skrev 2017-01-03 08:35:07 följande:

Jag ser "skuggan" iaf. Håller tummarna att det inte bara är just en skugga.

Vi får väl se om några dagar hur det blir... :) om jag är på äl+5 så är det ju möjligt att det där är nått, men äl + 12 känns det ju som negativt...
  • lilaemma
    FrökenE1985 skrev 2017-01-03 08:35:07 följande:

Jag ser "skuggan" iaf. Håller tummarna att det inte bara är just en skugga.

Anade skugga idag med. Bilden är tagen efter tiden. Det övre är gårdagens och undre idag. Fortfarande inte värt att ropa hej för, men spännande ????

• lilaemma
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-06 08:52:14 följande:

Idag syns det mer! :D

Åh! Kom det inom tiden?
  • lilaemma
    mammasusan skrev 2017-01-06 14:02:57 följande:

Det där är plus, så tydligt streck uppkommer bara inte efter tiden...Måste ha varit inom tiden också. Brukar bli något tydligare efter tiden när har du bim?

Jag trodde inte heller de kunde göra det, men fick lika dant tidigare den här cykeln... Typ för 5 dagar sedan. Sedan blankt i 3 dagar och sen två dagar någon skugga... En dag utan test.. Och så nu detta... :)
  • lilaemma
    FrökenE1985 skrev 2017-01-06 16:53:47 följande:

Hoppas så att det ökar för dig!

Hmm.. Tog ett nytt nu på kvällen. Räknade sekunder. Efter 5 min. Vinklade och vred. Såg inget. Gick ut i hallen. Tände lampan där. Anade lite lite. Räknade två minuter till. Då fick jag det här:

Två minuter efter... Det andra hade legat längre... Funderar på hur detta hänger ihop egentligen...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester