Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hur vanligt är det med sånna spök på testlagrets? Har tagit flera som inte visat ett skvatt.. inte ens torkstreck.
Hur vanligt är det med sånna spök på testlagrets? Har tagit flera som inte visat ett skvatt.. inte ens torkstreck.
På cb är strecket blått och på det andra rosa.. svårt att få med på bild dock :) fotade inom tiden...
Hej! Jag hoppar in här om det går bra :)
Mina test har alltid blivit helt blanka förut, men nu ser jag ett otydligt streck. Kan det vara possitivt? Åååh jag hoppas så!
Åååh tack så mycket! Ska ta ett till test senare, jag vågar inte riktigt tro på att det kan vara sant än! Men det känns så bra att det inte bara är jag som inbillar mig ett streck!
Hjälp!!
Det pirrar i hela kroppen nu vill jag lova!
Håller tummarna för att det blir ett klockrent plus för dig nästa gång! ?????????????
Fick inte gravid på digitalt men har fått positivt på fyra stycken testlagret nu.
VET ATT MAN INTE SKA BRYTA UPP ETT DIGITALT, men herregud jag är så nervös så kunde inte låta bli. Där är tre synliga streck, men ändå visar det inte gravid.
Vad ska jag lita på? Vad ska jag tro? guuuuud jag skakar så mycket!
Någon som ser nått? Är förvisso väldigt tidig med att testa Äl+7 BIM-5.
Jag kan också se nånting, men i det absolut svagaste laget. Blev lite förvånad när jag såg det eftersom det inte syns i verkligheten. Men det syns på 2 bilder som jag tagit med blixt. Kanske bara är en skugga, tiden får visa :)
Är det någon mer som kan se nåt på dessa? Mensen ska komma 7 januari.