• FrökenE1985

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

nashipai skrev 2016-11-18 21:06:03 följande:

Hej! Är ny här så vet inte om det är okej, men jag har postat om samma sak i tråden BIM 17-24 november. Insåg sedan att det fanns en tråd för specifikt detta, så skriver också här.

Testade imorse (det torde vara bim-2) två gånger och stickorna såg såhär ut efteråt. Vad ser ni? Kan detta vara ett positivt resultat? Är det möjligt att det inte är det? Det är första gången vi försöker bli gravida, så jag har ingen erfarenhet av detta sen tidigare... Behöver all hjälp jag kan få och fortsätter givetvis testa tills mensen kommer eller jag ser ett starkt streck! :) Har inte vågat berätta om detta för min man ännu!

PS. Förlåt för den urusla bildkvaliteten!

Ser tydligt streck på båda bilderna. Skulle absolut tolka det som positivt.
  • FrökenE1985
    lindstroom skrev 2016-11-21 15:11:28 följande:

Tog ett tidigt test från clearblue . Har BIM den 25 vad tror ni? Syntes mer i verkligheten dock :)

Tycker mig ana något mycket svagt. Håller tummarna att det blir starkare!
  • FrökenE1985
    LeiaBus2010 skrev 2016-11-22 10:50:00 följande:

Grattis!!!

Och grattis till alla er andra som plussat!

Tog detta idag... är på cykeldag 44 vet inte när jag har bim... senaste mens den 10 oktober... foto taget inom testiden. ..

Jag ser nått mycket svagt på båda! Testa om ett par dagar igen så syns det nog ordentligt.
  • FrökenE1985
    Akelois skrev 2016-11-28 17:27:22 följande:

Puffar då jag så väldigt gärna skulle vilja att nån uttalade sig om mina bilder... nån som varit med om detta på billiga tester?

Känner mig desperat... ????

Jag skulle öppna testet och kolla istället.
  • FrökenE1985
    Akelois skrev 2016-11-28 22:15:19 följande:

Vad menar du med att öppna det?

Ta ut själva test-delen från plasten. Då ser man bättre än när man ser genom det lilla fönstret som lätt speglar sig och blir skuggor under.
  • FrökenE1985
    Handlake skrev 2016-12-02 09:18:39 följande:

Visst är det ett svagt streck? Dessa test ska väl vara rätt pålitliga.

Bara ÄL+8 så extremt tidigt.

Jag ser svagt!
  • FrökenE1985
    hallonpannkaka skrev 2016-12-03 09:17:28 följande:

Nu behöver jag hjälp att tyda detta Clearblue Early :)

Har ca 3 - 6 dagar till BIM (oregelbunden cykel) och tog min första Letrozol-kur i november.

Jag tycker att jag ser ett tydligt streck men det syns dåligt på bilderna?

Digital visar negativt men det kanske är för tidigt?

Tacksam för all hjälp! ??

Ser tydligt på alla bilder! Grattis!
  • FrökenE1985
    Lillen 84 skrev 2016-12-03 14:45:14 följande:

Ägglossningstest men iaf är det posetivt?

Nej, strecket ska vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket.
  • FrökenE1985
    Mickiszz skrev 2016-12-03 15:46:53 följande:

Har stirrat på det här testet ett tag nu, känner mig aningen knäpp i huvudet nu.. men ser någon nåt på detta? eller har jag tittat för länge på den och inbillar mig saker? :O 

Jag ser. Svagt men det är nått där iaf. Hoppas det blir starkare snart.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester