Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Sant. Fast falskt posetivt tror jag inte på. Bara om man får tidigt mf
Sant. Fast falskt posetivt tror jag inte på. Bara om man får tidigt mf
På rätt håll
Tog ett test presic och blir inte klokare
Hej!
Någon som varit med om negativt testa tidigt test äl+10/bim-4?
Men fått positivt senare?
Frågar enbart om testa tidigt test... för detta kunde mäta graviditet från äl+7, och jag är som sagt på äl+10.
Känns rätt kört va? :(
Direkt efter testet va de ett jätte svart streck åt fel håll högre upp men de ljusnade efter en stund..? O nu ser ja vara dedär? Har 6 dagar kvar till mens
Hej på er!
Har ett litet dilemma... är inte alls läge för en graviditet för min del i nuläget. Tog ett test i fredags som jag tolkade som negativt även om det fanns en antydan till skugga. Tog ett nytt idag för att säkert kunna släppa oron över att ev. vara gravid. Ny "skugga" som syns i alla vinklar och ljus och olika avstånd även om det kanske var lite svårt att fånga det med kameran.
Lägger upp bild iaf och hoppas ni kan göra mig lite klokare så att jag kanske t.o.m ska kunna släppa oron över en ev grav.
Lär ta ett nytt test om ett par dagar om inte mensen dyker upp, den bör komma senast imorn men borde ha kommit igår.
Så... vad ser ni?
jag ser inget på dom tre nedersta! men längst upp serjag ett svagt sträck!!!
hur mår du? allt kommer att lösa sig <3 stressa inte upp dig, utan vänta nån dag till å testa igen!
Jag ser streck på alla, väldig svaga! Tydligast längst ner! Lika tjocka dessutom! Avvakta nån dag
på dina symptom så låter det som ?tecken? på graviditet! förstår oron, alla har vi oron om man kommer bli bra förälder, klarar man det osv. men som min mamma sa till mig att allt händer för en anledning. det där missfallet måste varit tungt för dig, men det kanske inte just va din bebis än, utan jag tror att allt kommer för en anledning och att man ska älska varje stund man får och om det nu är positivt så är det DIN bebis, din vackra bebis som växer där inne. som kommer älska dig alltid.
kanske inte va så du tänkt men allt löser sig och allt kommer bli bra ska du se!
jag är glad för din skull om det nu är så att du är gravid, gud vilken lycka. vi är många här som skulle vilja känt den!
ta hand om dig, och ta ett nytt test imorrn eller om 2 dagar!
det här klarar du <3 :)
[quote=79223703][quote-nick]FrökenE1985 skrev 2018-11-18 18:10:17 följande:[/quote-nick]Hej på er!
Har ett litet dilemma... är inte alls läge för en graviditet för min del i nuläget. Tog ett test i fredags som jag tolkade som negativt även om det fanns en antydan till skugga. Tog ett nytt idag för att säkert kunna släppa oron över att ev. vara gravid. Ny "skugga" som syns i alla vinklar och ljus och olika avstånd även om det kanske var lite svårt att fånga det med kameran.
Lägger upp bild iaf och hoppas ni kan göra mig lite klokare så att jag kanske t.o.m ska kunna släppa oron över en ev grav.
Lär ta ett nytt test om ett par dagar om inte mensen dyker upp, den bör komma senast imorn men borde ha kommit igår.
Så... vad ser ni?
[/quote
Ser inget på nån
Vill man inte ha barn så vill man bara inte. Vet sambon om att du inte vill längre? Vad vill han?
Okej, bra att du gjorde dig av med en sån man! Du får ta det om det blir aktuellt, men förhoppningsvis slipper ni det beslutet om hur ni ska göra