Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag e tydligen dålig på o se. Men jag ser inget tyvärr
Jag e tydligen dålig på o se. Men jag ser inget tyvärr
Hejsan allihop! Ny här i tråden och behöver hjälp att tyda ett tveksamt gravtest jag tog idag, skulle haft mens nu i dagarna, vad tror ni? ????
Tack...hoppas jag :), tycker bara jag har fått så starka streck m mina andra barn, men kanske för att jag testar hyffsat tidigt då?! :)
jag får lite smått panik! hjälp!!!
i lördags eftermiddag så hade jag lite mensvärkskänningar i ryggen, och jag hade ett gravtest från testlagret hemma så jag tog det! och till min stora förvåning så såg det ut såhär;
fick svar från er att det såg positivt ut, woho tänkte jag! tog ett clearblue dagen efter med morgonurin som såg ut såhär;
det ser också ganska positivt ut!
och imorse tog jag ett clearblue digitalt som visade ett fett stort INTE GRAVID!
vad tror ni? gravid eller inte?
tänkte vänta några dagar och sen testa igen men blev ju såååå glad och nu är jag sååå nere!!
Nu behöver jag er hjälp igen. Bilderna är efter 2 och 10 minuter med och utan blixt. Alltså ej redigerade.
Tog nytt test nu ikväll. Gjorde ett collage, två bilder är tagna 3 minuter efter dopp, med och utan blixt, tredje bilden är tagen efter tid.
Första collaget är original, andra har jag ökat mättnaden på.
Någon som ser? Bara spökstreck va?
Nu har jag testet ikväll igen... nån som ser?
Vågar man börja hoppas eller är RFSUs tester inget att lita på alls?
Jag ser