• linnsi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-03-13 09:44:14 följande:
    tack tack =) 9 mån försökande =)

bim?? kanske vi får samma bf =) 
    Bim-3 idag Flört du då?
  • linnsi
    sweasmamma skrev 2012-03-13 10:04:22 följande:
    jag fixade en novembertråd, följ med=) hi hi!! jag har bf runt 21 nov enligt familjeliv=)
    Jag har den 22 ;)
  • linnsi
    alexander2011 skrev 2012-03-13 11:47:23 följande:
    är llie orolig idag. min syster ligger inne på sjukhuset 2:a natten för bakterier i urinet som har spridit sig till blodet. hon riskerar blodförgiftning och har 40 graders feber Gråter
    troligen har det blivvit såhär pga uvi som inte har gett sig 
    Det får jag ca 1 gång om året, då jag har kronisk UVI Rynkar på näsan Hoppas hon blir bättre snart!!!
  • linnsi
    Mini Léonie skrev 2012-03-13 17:26:45 följande:
    Hej tjejerna!

SORRY om jag gnäller nu men jag har sååå ont i min mage långt ner att jag knappt kan sitta rakt upp. Jag blir uppriktigt orolig och har inte känt liknande.. Det är liksom inte mensvärk utan det drar som att någon rispar med en kniv inombords!!!

Vad är detta?
    Men, Mini :( Åk till sjukhuset!
  • linnsi
    Mini Léonie skrev 2012-03-13 17:26:45 följande:
    Hej tjejerna!

SORRY om jag gnäller nu men jag har sååå ont i min mage långt ner att jag knappt kan sitta rakt upp. Jag blir uppriktigt orolig och har inte känt liknande.. Det är liksom inte mensvärk utan det drar som att någon rispar med en kniv inombords!!!

Vad är detta?
    Jag kan förövrigt få så om jag har gaser i magen.. att det känns som en kniv skär rakt upp mellan benen på mig :( Men om ditt håller i sig så vette tusan vad det kan va Rynkar på näsan
  • linnsi

Men hallå! Jag är ju gravid också :) Hihi. Ska göra ett digitalt nu ikväll !

• linnsi
    Cerrgweni skrev 2012-03-14 20:58:36 följande:

Jisses vad det skrivs  här.. Hinner inte med riktigt..

Nu har jag gjort ett test till.. och ta mig tusan.. Jag vågar inte tro på det ännu till 100%, men jag kan faktiskt se nåt..
    Skitsvårt att fånga det på bild. Speciellt nu när det är mörkt ute. Var lättare igår i dagsljus.
    Men jag har gjort mitt bästa..   
    Det är det understa testet som är från idag.. Tyst  
    BIM är på lördag! 

Grattis Linnsi!!  
    GRATTIS Cerrgweni! :)
  • linnsi

Mini! På mig ser dom aldrig att jag har UVI på en gång, så jag ber alltid om att dom ska skicka det på odling.. då hittar dom om det är något fel :) Kram

• linnsi
    Minellah skrev 2012-03-16 20:06:30 följande:
    Hejsan allihopa! 
    Jag skulle behöva lite hjälp med ett graviditetstest som jag tog i dag.
    Tror ni det är posetivt? Jag hoppas verklogen det! :)
    Är på BIM -5 i dag.. ;)

Positivt som bara den! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester