• linnsi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hanu01s skrev 2012-03-09 18:28:40 följande:
    Ja så är det... livet är orättvis....Jag har mitt tredje mf även om de är lite utspridda. Man funderar lite om det kommer att funka nästa ggr. Man längtar men samtidigt är man så himla rädd....
    Jag satsar nog en gång till, när min kropp har återhämtat sig,. Hade brutalt ont igår kväll, så magen är riktigt öm idag. Men jag får väl ta fram min riktiga positiva JAG och tro på det bästa
    Det tar så mycket på krafterna när man först går runt och väntar och väntar och väntar på att bli gravid. Och när man väl är det så går man runt och är orolig i 12 veckor :( 

Bra att du tänker positivt! :) 
  • linnsi
    Jess86 skrev 2012-03-09 23:35:12 följande:
    Har skrivit här flera ggr men man känner sig såklart ändå bortglömd med tanke på att det skrivs så flitigt här! Har en 13 månaders och brukar läsa ikapp i badet när han sover lunch Flört

Är så nyfiken på er! Vilka är ni liksom? Ni (vi) skriver om vårat mest intima men vet inte så mycket om varandra Glad

Det jag undrar mest över är hur gamla ni är. Hur länge har ni försökt. Har ni barn sen innan. Vet att nåt liknande varit uppe men det var ett tag sen Glad Man väljer själv vad man vill dela med sig av såklart.

Jag är 26, sambon 29.Vi har varit tillsammans i 4 år och har en son på 13 månader som vi försökt skaffa syskon till i snart 4 månader.
    Jag och min sambo är 22 år, har försökt bli gravid i ca ett år med vårat första barn. Två gånger lyckades vi, men båda två slutade i missfall tyvärr :( Det senaste i November. Har bim den 16e och det är såååå jobbigt att vänta :)
  • linnsi
    Fridhaa skrev 2012-03-10 02:21:53 följande:
    Jag är 26 år arb som usk natt och min sambo är 30 är brandman vi har varit tillsammans i 3 år. Mitt livs största kärlek mitt allt i livet. Inga barn sedan tidigare mer än våra två päls barn (hundarna)Vi har försökt en gång i feb och är pågång med försök nr 2 hade ÄL för en vecka sedan gissa om jag är sugen på att testa ;) förra gången hade jag hemsk PMS inbillade mig alla symtom , så pass att kroppen skämde mig. Den här gången känner jag inga "symtom " lugnt som en filbunke men hoppats ändå. Vi träffade inte ÄL dagen eftersom min sambo jobba skift men dagen innan och dagarna efter så kanske!!!
    Då har vi BIM samma dag! Ska bli så spännande att börja testa :D
  • linnsi
    Sweetii skrev 2012-03-10 12:23:35 följande:
    Är det äntligen ett plus eller? :D testade mig i förrgår och då va de ytterst svagt. Detta testet tog jag runt tio tiden idag.

GRATTIS! :)
  • linnsi
    popcornplaya skrev 2012-03-10 19:56:12 följande:
    Fast du skrev ju att jag skulle sluta fråga...

Självklart kan jag tänka till men vill ju gärna ha mer info om nått jag inte vet så mkt om... Vet att jag läst om vissa i tråden som använt sånt så därför frågar jag.

Och med dig leonie så är det inte att du är ärlig utan sättet du uttrycker dig på :(

Det finns alltid sånt man inte gillar och stör sig på. Jag har läst grejer här inne jag stör mig på men det är liksom inte alltid värt att ta en strid.
  • linnsi

Är detta test positivt? Är på bim-4 idag och strecket (som är ganska svagt) kom upp efter 5 min. Jämförde det med mitt positiva test från min förra grav (på bilden) och strecket sitter där det ska. Tog ett för 5 minuter sen och det är samma. Va tror ni?

• linnsi
    EQ85 skrev 2012-03-12 18:49:38 följande:
    ser ut att va pos. men ta en bild med bara nya testet, tror man ser lättare då
    Ok, ska springa å göra det! Gubben undrar nog varför jag springer runt med hans iphone och smyger överallt ;) haha
  • linnsi

Fan va kassa bilderna blir :( Men här är en bild på det senaste testet :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester