• linnsi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hah ja och nu är jag ändå inne på iphonen. Ser skitdåligt på den. Ska slänga på mej brillsen å sätta mej vid datorn å kolla :) du måste bara va på tjocken ;) annars har du lyckats kissa på fel test varenda gång, och sååå stor är väl inte risken för sådär många spök?

Mini Léonie skrev 2012-03-22 21:11:53 följande:
    Vaaa? Linnsi om du ser måste det va nåt. Hihi Ja det är fasen om detta inte är bebis... Gaaah! Wassan: Tack go du är

• linnsi
    angie91 skrev 2012-03-22 21:41:43 följande:
    ghahahaha tur att han int hann se dedär!! fick tillbaka 2 :P såå nu har ja fyra :D

har int kissat på 5 timmar o 40 min.. kanske man ska ta ett :P ?! 
    JAAAAAA :D
  • linnsi
    angie91 skrev 2012-03-23 16:42:31 följande:
    drygt folk.. fråga killkompis om han skulle me o campa på peace and love festivalen..¨
    men nääää de går int för ja e tjej o hans flicka blir arg ..  :/
    nä-ää int ens om hja klädde ut mig t kille-.. HMMMmm blir nog att åka själv... tur de e bra band iaf :P

lungt de va här idag  
    Min kille skulle faktiskt heller inte få åka & campa med dej ;)
  • linnsi
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-24 19:22:56 följande:
    Kan meddela att mannen genomskådade mig.. haha.. han fattade direkt att det var mitt test jag mailade till honom för trixning.

Han grejade... han till och med scannade in det ha ha ha....

Och min son kommer in och fattar tack och lov inte vad det är han ser på skärmen, frågar lite nyfiket vad vi gör och jag säger att vi ska se om vi kan se ett streck till på bilden.

-Ja men jag ser ett till där..säger han och pekar precis där strecket är..., suddigt och svagt..

Maken erkände också att han såg, och att det ser mer rosa än grått ut.....

så nu får vi se då........jag vågar liksom inte tro på det förrän det är bombsäkert...är ju fortfarande läge för att det kan vara spök
    Jag tyckte tyvärr att det såg mer grått ut :( Men hoppas såklart på ett plus för dig denna månad!!
  • linnsi
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-24 19:35:47 följande:
    det såg rosa ut IRL iaf....men jag tror inte på det iaf förrän det är solklart utan tvivel...än så länge är jag ogravid
    Ja, mina var rosa i verkligheten men syntes inte ens på datorn : Men det är ju absolut streck på dina bilder! Har du fått spökstreck förr?
  • linnsi
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-24 19:57:58 följande:
    joviss har jag fått spökstreck några gånger.. men inte så rosa.....så det är väl lite spännande.. Har dock fått positivt tidigare men då blev det inget.. så jag ser inte det som spök utan som trolig kemisk grav....

får väl se vad som händer här..
    Okej, tänkte eftersom dessa var så breda. Alla spök jag har fått har alltid varit lite ojämna eller smala. Och definitivt inte rosa Skrattande
  • linnsi
    Shandi skrev 2012-03-24 20:04:15 följande:
    Åh. Jag fick ju streck som nästan såg ut som plus på två test, dock väldigt svaga på bimdagen. Finns ju upplagda här någonstans, sedan 1 dag sen kom mensen, dock varade den bara tills idag, mkt sparsamt och mer brunt än vanligt.. ingen mensvärk, brukar ha hiskerligt ont!
    Kan det ha varit en kemisk graviditet eller visade det bara svagt test pga hcgvärdet som höjs en aning innan mens?
    Blir så sur på dessa spökstreck. Man såg det ju klart och tydligt otrixat! Skittest! Ursäkta men nu är jag bitter!:P
    Kanske bara var en ofarlig blödning? Prova testa igen :)
  • linnsi

Hallå tjejer! Jag måste bara få fråga er en sak! Jag är i vecka 6 nu och är så orolig över att jag är påväg att få missfall :( när jag har fått det förr så har jag fått fruktansvärt ont i nedre delen av magen och börjat blöda direkt. Men igår började jag få ont lite högre upp i magen och även jätteont i ryggen :( det har hållt på hela dagen idag också, och nu gör det ont i nedre delen av magen. Det liksom kommer och går hela tiden :( kan det vara missfall trots att jag inte börjat blöda?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester