• linnsi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Åh äntligen har jag fått tillbaks mitt internet! Tack för svaret jag fick slemmis (angående fråga om missfall). Är nu påväg akut till sjukhuset för ett ultraljud då smärtorna ökat :( har ca 2 timmars resa:( är det någon här som gjort vul i vecka 5+ 3 och sett något? Eller är det för tidigt? Hoppas verkligen inte på mf :(

• linnsi
    Mini Léonie skrev 2012-03-29 15:32:20 följande:
    Fidelis:
    Mmmmm!

C89:
    Som sagt jag orkar inte ens skriva, det blir säkert jättebra!

Jennie:
    Då förstår jag din tanke. Ohh så glada de kommer bli
    Men du orkar alltid skriva så fort du stör dig på något :) 
  • linnsi
    Mini Léonie skrev 2012-03-29 15:38:20 följande:
    Linnsi:??? Du menar att det bara var jag som reagerade?
    Nej, hur fick du det till att jag menade så?
  • linnsi
    c89 skrev 2012-03-29 16:52:02 följande:
    Äh, ta inte illa upp för att vissa inte förstår en chockad ironi och konstaterande från en tragisk rapport med jobbig fakta. Det är deras förlust om de inte kan hantera något som de inte vill höra, även när det inte ens är riktat eller en egen åsikt man lämnar.
  • linnsi

Har alltid älskat denna tråd. Men nu tänker jag aldrig mer läsa ett enda inlägg här. Tyckte tråden fick en dålig vändning när "ärliga" mini kom in i bilden och stär sig och tjaffsar med någon på varenda sida man ser nästan. Man MÅSTE inte börja tjaffsa så fort man inte håller med någon. Man kan ge fan i att skriva alls då. Här i tråden ser det väldigt illa ut! Orkar inte med det längre och efter detta inlägg blir det nog ett jävla liv. Så nu lämnar jag er och håller tummarnå tår för massor av pluss!

• linnsi
    Mini Léonie skrev 2012-03-30 12:04:16 följande:
    HEJDÅ!!!

Inte en sekund för sent... Du har ju inte annat än klagat så fort jag skrivit en rad.

Angie du har hjälpt mig jättemkt men vi är vuxna och det kan inte daltas för att alla ska känna sig sedda... Antog att du hållt dig tillbaka lite efter dumma testerna och hoppas att du har det bra!

Det är inte bara negativa ord du fått höra men i slutet såg jag inget på din tester...

Nej nu blir jag faktiskt riktigt förbannad !! Du kan kasta hur mycket skit du vill på folk, och hålla på och tjafsa på flera sidor. Men när någon skriver nåt till dig, då tar du inte åt dig kritiken utan går in i försvarsställning på en gång! Ska man ge andra skit så ska man fan kunna ta det tillbaka också! Och vadå klagat så fort du skriver en rad? Jag har aldrig klagat på dig. Jag har trixat både dina och andras tester här, och försökt hjälpa till bara. Fyyy va sur jag blir på dig!

Och Angie, ta INTE åt dig av denna människa. Du har gjort ditt val att försöka skaffa barn och ska INTE behöva ha några förklaringar för hur du tänker. Sen är man en minst lika bra mamma om man har borderline. KRAM
  • linnsi
    malin7878 skrev 2012-03-30 14:23:56 följande:
    Det är ju DU som har problem. . Ingen annan
    Ganska uppenbart är det också, så ska vi andra råka ut för det. Har inte varit såhär förbannad på länge....
  • linnsi
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 14:17:40 följande:
    Tjejer...sitter på tåget och det hugger o sticker i den sk tjejmagen.....inga små stick utan ganska rejält.. fem -sex ggr och sen lugnade det sig lite och forysatte sen med lite mildare hugg... nu mal det mest i ryggen o hugger till då och då....ngn som varit med om ngt liknande?
    Jag fick så några dagar innan jag plussade.. och det har hållt i sig fram tills nu.
  • linnsi
    malin7878 skrev 2012-03-30 14:33:40 följande:
    Nej, jag tänker också fortsätta läsa. Har läst den här tråden i evigheter. .
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester