Mini Léonie skrev 2012-03-30 12:04:16 följande:
HEJDÅ!!!
Inte en sekund för sent... Du har ju inte annat än klagat så fort jag skrivit en rad.
Angie du har hjälpt mig jättemkt men vi är vuxna och det kan inte daltas för att alla ska känna sig sedda... Antog att du hållt dig tillbaka lite efter dumma testerna och hoppas att du har det bra!
Det är inte bara negativa ord du fått höra men i slutet såg jag inget på din tester...
Nej nu blir jag faktiskt riktigt förbannad !! Du kan kasta hur mycket skit du vill på folk, och hålla på och tjafsa på flera sidor. Men när någon skriver nåt till dig, då tar du inte åt dig kritiken utan går in i försvarsställning på en gång! Ska man ge andra skit så ska man fan kunna ta det tillbaka också! Och vadå klagat så fort du skriver en rad? Jag har aldrig klagat på dig. Jag har trixat både dina och andras tester här, och försökt hjälpa till bara. Fyyy va sur jag blir på dig!
Och Angie, ta INTE åt dig av denna människa. Du har gjort ditt val att försöka skaffa barn och ska INTE behöva ha några förklaringar för hur du tänker. Sen är man en minst lika bra mamma om man har borderline. KRAM