Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Troligtvisd BIM-7 i dag
ser tyvärr inget på gtestet men hoppas det händer nått snart. än har du flera dagar kvar
min mens slutade efter 2 dagar :( hur knepigt som helst
kanske borde passa sig för vad en lägger upp härinne. trodde det var en tråd där man analyserar o stöttar varandra, kanske ev ger lite extra hopp men kvällens inlägg har varit fruktansvärt tråkiga
jag som har sett sträck på mina o skuggor kanske dumförklaras oxå
usch hamnade i en lite svacka idag..har flera vänninor som ska få barn bla 3 av mina bästa vänner, en i v13 o 2 st i v15. utöver det kommer mitt första kusinbarn, hon är i v 11 än. min sambos syster är i v33 och en bekant till mig i v33.
överallt verkar det finnas gravida runt mig nu..visst jag ska inte klaga. jag har min lille skrutt som ja faktiskt inte fick öfr så länge sedan men ändå är konstigt nog min längtan så stor över en till att det ändå är svårt :(
tog ett cb idag lite mer för skojs skull för att se om det blev ett likandant sträck igen o visst :S syndes ett starkt tydligt sträck de första minuterna sen svagnade det o kvar fanns bara ett smalt sträck. cb ger visst sånna hela tiden tydligen