Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Stinis83 skrev 2012-01-05 08:42:14 följande:
Carmat, åh så jag känner igen mig i det du skrev inatt med alla som är gravida runt omkring... Till slut kände jag mig också missunnsam och det var en hemsk känsla. Nästan lika hemsk som känslan att man är löjlig som längtar så otroligt mycket efter ett till barn "trots att man redan har ett". Men man behöver inte längta mindre för det!Visst är din son/dotter inte så gammal va? Eller blandar jag ihop dig med någon nu? Har mens och sånt kommit igång? Stor kram!
lillgrabben är inte gammal nä 4,5 månad och mensen nja. har haft den 3 ggr sen förlossningen. först en vecka efter avslaget månaden efter kom den på 30:e dagen (precis som min förra menscykel) och nu sist exakt 14 dagar sent. blev riktig besviken då både jag o sambon såg svaga sträck o så var det inget eller blev inget eller vad jag nu ska tro. så tydligen är kanske inte min mens regelbunden än men denna ånaden kommer jag inte använda äl tester för att vi ska känna oss mindre stressade och inte testa förens EFTER bim (om jag klarar det).
skaen som gjorde mig lite besviken denna månaden var att hade jag varit gravid så hade barnet fötts på lillgrabbens födelsedag ev :) hur fräckt är inte det hahaha