• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LuPeRo skrev 2011-12-28 23:33:50 följande:
    carmat85; Jag har monterat ihop din bild lite och sedan inverterat den.

Soligok nyfiken
  • alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-28 23:34:59 följande:
    Men åh, jag glömde bilden

Kan du se höjningen?
    se där ja ja du hade nog rätt men :S 15 dagar för det? då hoppas jag höjningen blir snabbt starkare nu ist om det är nått, hoppas hoppas :)
  • alexander2011
    Meja JP skrev 2011-12-28 23:36:19 följande:
    carmat,ja om du har test så fortsätt testa så jämför vi

pillan,ja men precis fast första gången jag var gravid så plussade jag på bim -7.nu vet jag ient vad jag är på,är troligtvis över bim,men har inte fått nån mens efter pillerstoppet så jag vet inte.men det är ju olika från gång till gång.
    ska bli spännande att se hur ditt test ser ut imorgon ( ta inte illa upp om jag kommer försent då jag nog inte orkar bläddra tillbaka jätte långt )
    jag har allt laddat med tester hihi så ja kommer ta ett test imorgon så ser vi :)
  • alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-28 23:38:12 följande:
    Ja vissa mediciner ska tydligen kunna påverka test, minns inte vilka bara då det känns som en evighet sedan jag var gravid sist. Men om du inte äter några mediciner alls så kan vi ju utesluta det
    Och med tanke på att du faktiskt får streck så måste du ju ha HCG i kroppen och enda gången man har det är ju vid en graviditet
    men ibland så kan jag inte undra om nått annat kan ge utslag :S asså, man börjar fundera med tanke på hur testerna ser ut för mig. Får se hur det ser ut imorgon

tack tjejer. ni ger mig lite hopp ialla fall :)  
  • alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-28 23:41:48 följande:
    Även jag är nyfiken på hur mitt test blir imorgon Nu får jag hoppas på att postgubben cyklar för allt vad han är värd så jag får mina test i tid!
    Första gången jag plussade var jag nog på BIM-5 men nu har jag samma som dig, är efter pillerstopp och har absolut ingen aning om BIM, ÄL eller något annat
    alexander2011 skrev 2011-12-28 23:34:48 följande:
    vilken dag är du på idag?
     Hmm om jag räknat rätt så borde det vara dag 26 tror jag.

ja men då är du senast på bim-6 idag så ge inte upp än. ta ett test imorgon så ser vi, lycka till :)
  • alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-28 23:44:49 följande:
    Visst är det ingen hög höjning men det senaste är ju trots allt starkare Även du kan ju vara en låghormonare så att det tar tid att höjas.
    alexander2011 skrev 2011-12-28 23:37:47 följande:
    tack så mycket föresten SkämsSolig
    Varsågod Solig

Och jag förstår att du tvivlar, men ta en dag i taget (och ett test i taget) så ser vi vad som händer! Vi alla är med dig under hela resan
    Jag hoppas för allas vår skull att testen är positiva (och att de blir starkare)! 
    tack goa du Solig vad glad jag blir. jag ska uppdatera imorgon bitti. måste vara låghormonare isf. ska prata med bm om det nästa vecka
  • alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-28 23:47:26 följande:
    Nej nej, jag har inte gett upp Inte på långa vägar! Så länge mensen inte kommit så tänker jag testa på och hoppas att det där fina positiva snart kommer.
    Lycka till själv  

tack :)

natti natti tjejer, lycka till imorgon{#emotions_dlg.flower}  
  • alexander2011
    MissMollis skrev 2011-12-29 08:38:39 följande:
    Carmat: har suttit o uppdterat mig på senaste dygnets händelser :) Det är def. ngt på gång i din mage!! Jag hoppas verkligen den vill bo kvar o ge dig starka fina streck framöver!!

Pumann: Ser ngt!! Det är ett jättesvagt streck men jag ser det o det ser brett ut HOPPAS :)

Jag fick ju ett svagt pos igår efter en alldeles för tidig mens.. :/ Har best att inte kolla förrän om någon dag igen men känslan är att det som ev. fanns där har surfat ut på mensvågen ;)

åhh jag hoppas verkligen det men jag är orolig att nått kan vara fel eftersom jag har gått så långt men ännu inte plusat rejält utan får mina svaga sträck som syns i ljuset o nån skugga bara, inget tydligt alls :(
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-29 08:12:00 följande:

det måste vara nått!!!!! på andra bildens syns det ju ett klart blått brett sträck, men jag vet hus cb är därföör vågar jag inte gratta riktigt än men jag hoppas sååå :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester