Skrutt 83 skrev 2011-12-25 01:36:56 följande:
Tjejer, jag är skakis!! Kunde självklart inte låta bli att testa nu innan jag skulle gå och lägga mig, har ju många test så tänkte att jag kunde unna mig! Direkt syntes som en svag skugga som syntes vid genomlysning och som blev starkare och starkare. Sen efter att tiden gått ut har det bara blivit starkare och nu 30 min efter att tiden gått ut ser det ut såhär, har inte fifflat med bilden utan det är orginal:
Vet att man inte kan lita på det när tiden gått ut men har aldrig fått såhär på testlagret om jag inte varit gravid!! =) och svag tveksam skugga syntes ju även inom tiden. Ska ladda upp bild på det också, men då blev bilden randig, nåt med ljuset i badrummet. Testet hade ganska tydligt men svagt streck bara nån minut efter testtiden gått ut. Vågar jag hoppas? Kan det äntligen vara vår tur? Har vi fått världens bästa julklapp? Imorse syntes ingenting alls..
Här är bild inom tiden, bilden är som sagt lite randig som jag inte kan få bort:
Vad tror ni?? Åhh hur ska jag kunna sova inatt? Vill bara vakna och testa igen. OM det nu är något denna gång så ska jag slå ett varmt slag för borago. Vi började försöken i maj, blev gravid på 4 försöket men fick mf, det försöket åt jag borago. Sen har det inte hänt nåt och detta är nu 4 försöket efter mf och 8 totalt även denna gång åt jag borago. Har bara gjort det nu och det försöket då det blev mf.. Är det kanske ett mirakelmedel?! =)
åhhh vad spännende skrutt!!! jag ser två sträck :) när hade du bim igen?