• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

här är en till bild
  • alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-23 22:22:26 följande:
    Jag ser kanske något men det är svårt att säga... Man stirrar ju antalet ggr per dag.
    När va det du skulle ha BIM?

Förresten... Lust att kika på mina test från idag? 2-3 sidor bakåt typ...

är över bim, antingen 1 eller 6 dagar. sist plusade jag inte förens bim+12
  • alexander2011

svårt o säga på din bild. tycker det mest ser ut som färgrester men ta ett test imorgon bitti :)

• alexander2011

nej oj missade den andra. nej den ser jag ett sträck på :) den du har plockat isär :)

• alexander2011

spännande. kanske bättre med morgonurin. uppdaterar imorgon :)

• alexander2011

slemtorsk :) grattis på eran bröllopsdag :)

och god jul allihopa 

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-24 10:39:46 följande:
    Tack Carmat!!!

Blev väckt i morse med ett stort kort med MIranda Nallar på.. jag älskar dem.. och en fantastiskt fin "dikt" som mannen knåpat i hop... blev alldeles gråtig.. sen fick jag ett par jättefina örhängen..med röda stenar, inga rubiner för guds skull vi är inte miljonärer....dessutom gillar jag inte flådiga smycken Men jättefina och matchar halsbandet jag ska ha på mig i dag .... till min röda klänning

Det är lite roligt för mannen är jättepirrig.. jag är mest lugn.. och lite fundersam över att han till slut ville gifta sig *S*

Har fortfarande inte fått varken mina tester med posten eller någon ägglossning... den brukar ju ge sig till känna ganska kraftigt... jag känner av den mer än mensen och har alltid gjort (och värre blev det efter både graviditet och operation av livmoderhalsen).....men inget... mysko...

Kanske lyckades ivf-en iaf *ASG* det vore nåt det ha ha ha.....nää jag dricker ju nästan ingen alkohol iaf och nubbe har jag alltid ratat så det lär inte bli några som helst problem för mig.. får -som alla år och alla familjemiddagar- tacka nej till nubbe när svägerskan proppsar........

men vad söt han är hihi, ja miranda nallarna är sååå söta. åh vad spännande. förstår att han är lite nervös med fasiken vad häftigt :) de kommer bli så överaskade.
  • alexander2011

tog ett test idag och jag blir såå ledsen. varför visar det ingeting? en del tester visar svagt. både jag ocg sambon har sett det men helt blankt idagRynkar på näsan. ja hoppas mensen fortfarande håller sig borta.bim+2 el 7 idag om jag fattat rätt. äl kom ju 5 dagar tidigt. borde då ha en kortare cykel denna månaden så 25 ist för 30. då är det bim+7 idag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester