• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2011-12-25 12:58:19 följande:
    Hej tjejer!

Är så lycklig så jag inte vet vart jag ska ta vägen, tror bestämt att vi har fått den absolut bästa julklappen någonsin:

Har tagit 4 test nu på morgonen och alla visar positivt, detta kom upp direkt och var inom tiden. Är idag på ÄL+9 / BIM -5 Vågar nog faktiskt tro att jag är gravid!! 8 försök tog det och jag är överlycklig!! Hoppas på en fortsatt fin stegring nu också, så att allt går vägen.

Både detta försök och då jag plussade i augusti så åt jag Borago-kapslar, verkar verkligen vara ett mirakelmedel. 
    GRATTIS åhhhhhhhh vad roligt :) se jag misstänkte att du var grvaid. då får vi bara hoppas att du har rätt om mig hihi, mår illa som fan o har mensvärk idag
  • alexander2011

sweasmamma skrev 2011-12-25 13:03:31 följande:
    CARMAT

oj vad svagt. kan du kika på den jag tog igår som jag tyckte såg lite bättre ut :S

• alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-25 13:18:34 följande:
    Carmat: Tack snälla du! Är så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har en bra känsla denna gång så jag hoppas att det går vägen, vore en dröm att få ge vår lilla kille ett syskon! Tror absolut jag har rätt om dig! Ser väldigt lovande ut på bilden pumman trixat med! =) Tror du får tydligt vilken dag som helst nu! Hoppas då kan vi följas åt!

Pumann: Tack rara du! Hoppas så att det ska gå vägen denna gång. Det låter lovade för en ny grav, jag håller tummarna!!

ja eller hurSolighade varit hur coolt som helst. ja vi får hoppas det.
  • alexander2011

puman: jag hoppas att det inte är nått annat. tror fortfarande att det är nått. vore väldigt knepigt annars

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-25 13:25:45 följande:

lite svårt... 
    attans då Obestämd
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-25 13:28:36 följande:
    ja men som sagt ...det skulle vatt starkt  vid detta laget ,hoppas inte det är X!!! men såå ont i magen har jag ju inte utan illamående,hugg ,kramp och mensvärk men det kan ju bero på annat absolut 
    knepigt, nja x tror jag inte. då borde väl du fått mer positivt innan eller? är värdelös på det där. får hoppas du e grvaid denna gången. när hade du äl?
  • alexander2011

men jösses vad det har hänt grjer i tråden idag på bara några timmar :) GRATTIS ALLA SOM HAR PLUSAT o jag ser massa sträck på testerna {#emotions_dlg.flower}
    funderar på om jag sj ska ta ett senare, mår fruktansvärt illa idag o har mensvärk av o till sen faktiskt några veckor nu. känns som mensen av o till ska komma närsom helst. borde så sätt igentligen vara gravid annars väldigt sken :(

• alexander2011
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-25 18:09:38 följande:
    Herregud! Julen går verkligen i plussens tecken grattis alla
  • alexander2011

ser ni nått, anar som vanligt.uhh blir trött på mig sj o förlåt att jag är såå tjatig :( taget inom tiden
  • alexander2011

såhär ser det ut efter utgående tid, spök?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester