Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ser ni något? Jag ser något väldigt väldigt svagt på båda, men det kan vara mina ögon som luras också..
Ser ni något? Jag ser något väldigt väldigt svagt på båda, men det kan vara mina ögon som luras också..
Äl+12 (ev +11), BIM om 3 dagar. Om jag ska räkna på min standardcykel.
Vad tror ni?
Taget nu i kväll flera dagar innan bim.
Tycker det är ett skuggstreck men längst ner är det röd färgat nån millemeter eller två.
Syns kanske inte så bra på bild dock.
Det är nog bara 9-10 dagar efter ÄL och med kvälls urin.
Får hoppas. Men vågar inte tro på det än.
Hej! Har testat i dagar nu! Haha det översta är helt blankt. Dom två i mitten syns ett streck i genomlysning med en stark lampa. Men det längst ner. Är det ett spökstreck eller ett svagt plus??
Hej! Kan ni hjälpa mig? Någon som varit med om liknande? Jag såg ett ganska svagt streck inom testtiden. När jag kollar på det senare ser det ut såhär? Det är tydligt rosa men det är som att färgen är utsmetad? Hur hade ni tolkat detta? Är på BIM-3 idag
Är på BIM+12 idag och ingen mens i sikte. Min temp har gått upp från sitt vanliga 37.2 efter äl till 37.4 de senaste två dagarna. Börjar "känna" mig gravid med men tycker inte jag sett något tydligt på gravidtesten alls. Mensen är väldigt regelbunden annars. Dagens teststicka:
Blir så trött på att inget veta =/
Med morgonurin :D
Blir knäpp. Är det någon annan som ser ett svagt streck på detta? Spök? Ett clearblue early.