Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Någon som testat med dessa tester? Brukar de ge spök?
Tänkte testa i morgon eller på måndag. De mäter från 10 miu/ml
Någon som testat med dessa tester? Brukar de ge spök?
Tänkte testa i morgon eller på måndag. De mäter från 10 miu/ml
Har aldrig fått spök på dem :) inte ens en antydan till streck hur jag än burit mig åt ;) haha
Visst är detta spökskugga?
På bim-5 i dag.
Nä det tror jag inte! :) vänta tills imorgon, har tidigast visat bin-4 på mig .
Jag är också på al+ 10 (eller 9. Apparna säger lite olika). Ska försöka att inte testa före BIM men det är svårt. :)
Hej alla!!
Gjorde igår ett test och det var ett svagt streck. Gjorde även ett idag, men inget andra streck. Vad kan detta bero på? Va gårdagen bara ett spökstreck? För symtomen finns både med ömma bröst och bröstvårtor. Kissar hela tiden. Inte lika ont i ledsna (reumatiker) känslig för lukter och inte ens min favoritöl tycker jag är god.
Symptom kan man ha alla möjliga och ändå inte vara gravid men det syns ju ett tunt streck! Hur när bim och hur långt efter äl är du?
Ursäkta den kassa bilden.
Hej alla!
Tänkte kolla om ni ser nåt, jag inser att det säkert inte är nåt men vill ändå höra lite andra åsikter. Jag testade negativt imorse med ett vanligt test, det här är ett lloyds tidigt test efter att ha hållit mig i 6 timmar men druckit lite för mycket.. jag är på bim-1/2 idag, så vet att jag bara kan vänta och se men det är sååå svårt ;)
Ja det låter ju inte bra. Fattar bara inte hur det kan visa sig starkare i efterhand om det inte funnits några hormoner alls? Jag kunde urskilja streck på båda från lloyds direkt men det var så svagt att jag fick kämpa. På cb var det tydligt på en gång men det har bleknat i efterhand.
Dessa är inom tiden men jag har dragit ner ljusstyrkan.
Usch det här är verkligen inget kul:/ Och så glömde jag testen hemma idag när jag åkte iväg på jobberesa.
Alltså tänk hur man kan påverkas av en främlings ord, blir helt varm i hjärtat. Fortfarande nervös dock. Bim -2 idag och NC brukar sätta ut min mens en dag för sent. Mao borde något dyka upp idag om det ska vara som vanligt. Mina bröst har slutat vara superömma men är fortfarande svullna och min temp har fortsatt gå upp. Jodå vi är inte ute på vischan alls, men jag vill helst inte avslöja något för min kollega. Får hoppas att jag får en stund för mig själv så att jag kan köpa ett. Vilket skulle ni säga är mest pålitligt???
Det dumma är att jag har två cb digitala hemma, haha. Tänkte nog vänta med det till måndag när jag kommer hem. Om det fortfarande är aktuellt alltså. Normalt skulle jag vara lugnare men nu när jag vet att om det inte är något så blir det ivf, är jag betydligt mer stressad och nervös. Tack för uppmuntran och lyckönskningarna <3 Hur har det gått för dig? Några spår av tant röd än?