Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ja det skulle jag också bli impad av men det lär ju inte hända! Jag kommer däremot vänta med digitalt till måndag. Om det skulle vara negativt vill jag gärna leva på hoppet fram till att mensen kommer åtminstone. Även om det verkligen är en plåga! Det känns fortfarande som att den ska dyka upp när som helst :'/
Nej visst kan det inte bli spökstreck på alla? Det låter osannolikt. Det som visade tydligast på en gång var cb + vilket är lite konstigt eftersom det har en högre detektionsnivå än lloyds. Så jag vet inte vilket jag ska köpa härnäst. Måste smyga iväg från hotellet och hitta ett apotek nu under eftermiddagen. Och sen måste jag försöka aktivera mig så att jag inte tänker på det så mycket innan imorgon bitti. Samtidigt är jag rädd för att testa om det skulle visa negativt..
Ja nu har du ju något att jämföra med, annars finns det ju folk som inte plussar förrän flera veckor in i graviditeten. Men du verkar ha rätt bra koll på hur din kropp fungerar. Låt veckorna springa iväg nu så att du får nästa chans! <3 Förstår allt för väl hur jobbigt det känns :'
Jag är till 98% säker på när jag hade äl och även om den skulle kommit senare så hade vi inte sex på hela veckan efter.
Har du hunnit testa än?
Nu är iaf mina test slut så skulle mensen inte dyka upp i morgon kommer jag vänta in den eller testa igen på måndag. Men som sagt, från att alltid kunnat testa 4-5 dagar innan bim till att helt plötsligt bli en låghormonare är nog högst osannolikt!