Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Det är 7 dagar! Har gjort ivf och hade äggutaget förra tisdagen:)
Det är 7 dagar! Har gjort ivf och hade äggutaget förra tisdagen:)
Hej! Häromdagen tog jag detta test på ÄL +6 eller 7. Clearblue plus
Hade inget mer "testa tidigt" så tog ett vanligt test idag från graviditetskollen. Någon som har erfarenhet av dem?
Både jag och sambon ser ett svagt streck! Vad tror ni? ÄL + 9
Åh... nu blir jag osäker igen. Jag ser ett streck på det här testet som jag tog nu (cb plus) men det är ju inte alls lika tydligt? Det är ju tidigt fortfarande men ändå! Vad tror ni? Är det spökstreck jag fått?
Är på ÄL + 10 idag och Bim om 5 dagar ca.
Tog detta vanliga test igår ju från graviditetskollen
Oj gör dom? Åh då får jag upp hoppet lite igen har bara ett vanligt test från Apoteket hjärtat. Men ska försöka vänta med att testa till måndag. Svårt dock i helgen.. vi är nämligen bjudna på 25års fest! Alltid detta svåra men hur man ska göra, vågar man dricka nåt glas vin? Så svårt! Hade velat ha svar nu! Haha
Testade imorse igen, översta är igår eftermiddag och den understa imorse. Vad tror ni? 3 dagar kvar till mens?!?
Visst ser man ett svagt plus/steck? Håller tummarna :)
Inte gravtest men.. här är mina äl-test..lika starka streck igår och teststrecket starkare än kontrollstrecket idag.. sker LH-topp samma dag som äl eller dagen innan? När har/hade jag äl? Äl-värk idag fm men nu borta. Första testet taget igår morse, sista nyss..
ÄL+11
Behöver hjälp! Ska göra en magnetröntgen och får inte vara gravid. Tog detta test för säkerhets skull!
Hade ÄL ca 7-8 april dvs borde få mens på fredag eller lördag. Är det ett begynnande streck eller borde det visa starkare om det är nåt?
Lite kul bild på starkt hormon som omväxling :)