Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Är detta positivt ?
Är detta positivt ?
Kunde inte hålla mig så fick tvinga mamma att åka och köpa ett digital test ????????
Här är ett till, men det är ju tre timmar sen jag gjorde testet och det har legat i sophinken som sagt. Jag lär väl märka men jag misstänker att det bara är ett torkstreck.
Tog ett nytt likadant nu och det visar inte en tillstymmelse till streck än så länge (gått 10 min nu). Så det var nog ett torkstreck trots allt :/
Ser ni detta..Åhh ja. Testen blir kontinuerligt lite starkare. Jag tror vi är gravida nu. Jag hoppas.
Översta testet. Äl +9
Understa testet Äl +10
Jag tycker också det men som du säger det är väldigt tidigt ännu. Med min graviditet jag hade i mars i år (slutade i mf) så plussade jag inte förrän på cd30 och jag är idag på cd26. Vilket då är fyra dagar bort men att någon ser något gör ju en väldigt optimistisk :)
Jippi är så lycklig så vet knappt vart jag ska ta vägen :D
Visst borde detta vara spökstreck eller nåt fel på testet, det extremt svaga testet sitter lite för nära kontrollstrecket.
Samma test när det torkat.
hmm kanske kanske tycker mig se nått men tyvärr väldigt väldigt svagt. Prova igen om nån dag så kanske lite tydligare =)