Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nån som ser nått?
Äl+9 och cb early.
Inte morgonurin. Tog även test med 2 andra märken med supersvaga streck.
Nån som ser nått?
Äl+9 och cb early.
Inte morgonurin. Tog även test med 2 andra märken med supersvaga streck.
Misstänker att det inte kommer synas här iaf
Är t o m torkstreck på eländena och det har jag bara fått vid graviditet innan. Is i magen och vänta till fredag eller så tar det otåliga nyfikna testmonstret över imorgon bitti
Sjukt svagt. Hoppas äl har varit tidigare.
Så ledsen och besviken. Hade så mkt hopp för denna månad och tempkurvan ser exemplarisk ut. Tog cb på morgonen som även denna månad ger falskt hopp då det blir ett svagt svagt streck som uppkommer på en gång men är Spökstreck då testlagret visar tvärblankt. Är på äl+9 idag och inser att det bara är att ladda om för försök nr 6 efter mf i dec:
Jag tog ett gravtest i Fredags och det var negativt.
Kan man få så starkt utslag om mensen är på g?
Vanligt med skuggor på testlagrets stickor? Testat i tre dagar nu och idag helt plötsligt fick jag skuggor på testen. Tidigare dagar har jag inte ens lyckats redigerat fram streck på testet men nu syns det irl men svårt att få med på bild, dock kan jag helt plötsligt redigera fram ett streck om jag vill . Blir helt tokig :-/ Syns säker inte här men kastar in en redigerad bild ändå..
Morgonens test, lite samma som igår. Syns in irl men svårt att få med bå bild. Idag behöver jag däremot inte redigera bilden för att det iaf ska synas i min mobil. Chansar och kastar in en bild som är helt i original, kanske inte syns något här dock..
Så svårt att få strecket på bild, som jag ser. ÄL+9 Idag.
Testar att lägga upp mitt eftermiddags test
Bim -1
Rfsu test. Ska göra ett nytt imorgon bitti igen.