Lufsan skrev 2013-10-27 10:49:45 följande:
Hej!
Jag har tagit testlagrets test och väl bombaderat alla trådar i ämnet kan man väl säga haha. Men jag undrar vad har ni för erfarenhet av dom här testen. Min mens är 25 dagar sen men misstänker att den hoppade över en månad och att jag (om jag är gravid) blev det denna månad och då är beräknad mens på ons nästa vecka.
Jag har svårt att se på testet om strecket är rosa eller gått. I en sekund tycker jag att det självklart är rosa och efter ett tag tycker jag tvärtom.
Och ni måste väl ändå vara experter på det här!
Tog dessa igår. Det nedersta är morgon urin och det andra några timmar senare. Ville se om det bara var fel på just det testet.
Detta tog jag imorse. Det som gör mig fundersam, det är ju inte starkare kanske tvärtom till och med??
Tack för hjälpen. Vill höra alla röster, positiva och negativa.
Om det är tidigt i graviditeten så spelar hormonhalten stor roll. Då brukar morgonurin ge bästa resultat och senare på dagen kan det vara för utspätt för att synas något alls. Det kan ju också tyvärr vara så att något var på g men att det skitit sig. Jag håller tummarna för att du bara är för tidigt ute.