• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

grattis!

• lilaemma
    Fairydust skrev 2013-07-17 15:16:52 följande:
    Jag är rädd att mitt efterlängtade plus häromdagen kan vara ett missfall. :(

Jag har blödit lite ända sedan förra veckan, en vecka innan BIM. Fredag och söndag kom det en gång under dagen en del blod, inga jättemängder men ändå, jag trodde att det var mensen som satte igång. Sen var det lugnt mån-tis (måndag fick jag plus) och nu på förmiddagen har det kommit lite ljusrosa några ggr. Så nu ska man gå och oroa sig för det tills det går att kolla med VUL.
    När det äntligen blir plus kan man väl få njuta av det!! Usch vad ledsen man blir.

Jaja, det är väl bara att hålla tummarna och vänta och se, men ändå vara lite beredd på att det kanske inte går vägen den här gången.
    Håller tummarna för att det bara är en liten blödning och inte mf. Jag blödde också en del i början av den här graviditeten (både innan och efter BIM) Var helt övertygad om att det skitit sig, då det har gjort det så många gånger förut. Men nu är jag snart i v.26! 
  • lilaemma
    flickflack skrev 2013-07-17 16:58:40 följande:
    Ser nått av testerna svagare ut?
    Fick nämligen lite färskt blod på papperet när jag gjorde nummer 2.
    Rädd att det är ett missfall på G.

Det övre är svagare, men du kan inte avgöra om det är missfall eller inte med hjälp av testerna. De kan minska utan att det är nån fara och öka även fast det är mf... Håller tummarna för att allt går bra.
  • lilaemma
    Tuvalina skrev 2013-07-20 19:51:30 följande:
    Här var det från i morse... Tog om det nu ikväll efter att ha hållit mig över fem timmar och då var det svagare....

Fast man kan inte jämföra morgon och kväll... Kan vara så olika utspätt... 
  • lilaemma
    Tokfrans skrev 2013-08-19 01:03:59 följande:

trixade lite :))

Tyvärr tycker jag det mer ser ut som färgrester... så min gissning är att det är färgen som ännu inte hunnit vandra hela vägen upp... 
  • lilaemma
    Liten till skrev 2013-08-27 21:14:17 följande:
    Snälla tjejer. Ni som är smarta och kan det här. Jag trodde jag kände av ÄL lördags, men idag så hade jg världens trådigaste flytning. Vi hade sex i lördags morse, men inte sen dess å nu är han borta ikväll. Tror ni det finns en chans att bli gravid så pass lång innan? Under bar tråd för övrigt! Följer den varje kväll
    Den lilla som jag har i magen blev till med hjälp av ett samlag som var 7-8 dagar innan äl. Vi hade inte sex någon annan dag den månaden och har ju fått konstaterat BF via ultraljud så jag är säker på att det var enna seglivade rackare... ;)
  • lilaemma
    annajennis skrev 2013-09-01 16:45:53 följande:
    äh....jag fattar inte..
    Jag tror inte du kan lägga upp via mobilen. Maila till dig själv och hämta till datorn och ladda upp därifrån...
  • lilaemma
    Gravideller skrev 2013-09-23 19:28:00 följande:
    Jag gjorde ett test med clearblue digital (inte vecko) Och det visade konturerna av ett plus men inte mer. Bröt upp det efter ha läst på olika sidor där ja hitta en remsa med två blå streck.. Vad tror ni det betyder?
    Det är negativt tyvärr. De ser ut sånna... 
  • lilaemma
    Eleonoor skrev 2013-09-23 20:12:56 följande:
    BIM -6 idag. Vad tror ni?

Är bilden tagen inom tiden? Ser det blått ut IRL?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester