Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
FANCYS BILD
Det är ju ett streck där: Vilken dag är du på nu? och är det rosa irl?
FANCYS BILD
ÄL slem som är tråddragande är väl genomskinligt och inte vitt väl? Blir inte klok på mina sablans flytningar. Inget stämmer, har sällan nästan aldrig ÄL slem och när jag har det så är det bara vitt, annars är det bara som vatten då jag är i ÄL tider. Hade molvärk runt äggstockarna igår men idag känner jag inget av den men har däremot då detta lilla slem som går att dra ut och är vitt och igår var det jättevattnigt.
Sandra907: men du? Menar du strecket på VÄNSTER sida om max strecket för där behöver du INTE kolla efter streck. Det är ju uppsugningsdelen!
Sandra907: och menar du strecket till höger om max-strecket fast i den rutan är det strecket där färgen sitter son kisset passerar. Kolla bara i "testområdet"
Alexander: jo men visst ör det ett streck där. Ser du streck irl?
Alexander: håller tummar och tår att det blir ett "verkligt" streck snart :) vilken dag är du på?
Själv är jag på äl+10(9) idag och neg.test idag. Hoppas det ändrat sig tills söndag.
Ok va det va tyst idag!
Trixxy: men alla symptom är antibngen mens eller gravid. Att du har ömma bröst kan ju vara symptom på grav. Men fibns de gångerna brösten svullnar och ömmar vid mens oxå ÄVEN att man aldrig känt det innan som mens symptom.