• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

FANCYS BILD

Det är ju ett streck där: Vilken dag är du på nu? och är det rosa irl?
    -Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 26/8 -Vi längtar-
  • viochdu
    fancyface3 skrev 2012-08-21 16:21:50 följande:
    Höll mig knappt en timme. Är doc moris tester bra och tillförlitliga?

Tänkte vänta till fredag nu innan jag testar igen
    Om du nu är på BIM och har testat dettta efter en timme.. Då borde du kunna hålla dig fyra timmar och ta ett till...
    Eller iaf i morgon på morgonurinen! 
  • viochdu
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-21 16:23:21 följande:

ÄL slem som är tråddragande är väl genomskinligt och inte vitt väl? Blir inte klok på mina sablans flytningar. Inget stämmer, har sällan nästan aldrig ÄL slem och när jag har det så är det bara vitt, annars är det bara som vatten då jag är i ÄL tider. Hade molvärk runt äggstockarna igår men idag känner jag inget av den men har däremot då detta lilla slem som går att dra ut och är vitt och igår var det jättevattnigt.

Ja det är som slem. Som rå äggvita!  Har du slem nu som är vitt som du kan dra mellan fingrarna. Har aldrig hröt ngn som haft ÄL-slem som varit vitt. Utan mer transaparent. Men hm.. Kan ju mkt väl vara lite blandat med vanliga vita flytningar.. säker täl i dagarna i af.. Så det är bara sexa på...
  • viochdu
    fancyface3 skrev 2012-08-21 16:27:13 följande:
    Jag tycker inte det ökat mycket alls från testerna i söndags så väntar någon extra dag. Har aldrig varit låg hormoner någonsin med mina 3 tjejer . Kan det skilja så mycket ??
    Det där med låghormonare skiljer sig nog. Vissa säger ju att det är en myt.

Hur många dagar sen ÄL?? säg att det tog sig på sjunde eller till och med åttonde eller nionde dagen. Som det faktsikt KAN göra innan ett ägg fäster. Då är det ju fullt möjligt att få svaga...eller hur 
  • viochdu

Sandra907: men du? Menar du strecket på VÄNSTER sida om max strecket för där behöver du INTE kolla efter streck. Det är ju uppsugningsdelen!

• viochdu

Sandra907: och menar du strecket till höger om max-strecket fast i den rutan är det strecket där färgen sitter son kisset passerar. Kolla bara i "testområdet"

• viochdu

Alexander: håller tummar och tår att det blir ett "verkligt" streck snart :) vilken dag är du på?

Själv är jag på äl+10(9) idag och neg.test idag. Hoppas det ändrat sig tills söndag.

• viochdu

Trixxy: men alla symptom är antibngen mens eller gravid. Att du har ömma bröst kan ju vara symptom på grav. Men fibns de gångerna brösten svullnar och ömmar vid mens oxå ÄVEN att man aldrig känt det innan som mens symptom.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester